1393-07-26 16:31
2814
0
4484
موسوی مطلق خبر داد:

بزودی آغاز می شود ؛ اجرایی شدن احکام قلع و قمع 100 بنای غیر مجاز در گلستان

معاون دادستان گلستان گفت : بزودی احکام صادر شده قلع و قمع 100 بنای غیر مجاز اجرایی می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ سید احمد موسوی مطلق، معاون دادستان در واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: هم اکنون بیش از یکصد پرونده  در اجرای احکام مرکز استان در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز وجود دارد که با هماهنگی های لازم و در اسرع وقت، این احکام نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه احکام صادره شده پس از طی مراحل قانونی با قدرت اجرا می شود، تاکید کرد: احکام قلع و قمع پس از طی مراحل قانونی در محاکم و پس از قطعی شدن احکام، اجرا می شوند.

موسوی مطلق اجرایی شدن آرای صادر شده در زمینه ی قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز را در گرو  همکاری سایر دستگاه های متولی برشمرد و گفت: بیشتر این احکام در دوران دادستان سابق قطعیت یافته بود اما به دلیل نبود امکانات از قبیل بیل مکانیکی و لودر اجرایی نشده بود که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده امکانات مورد نیاز برای اجرای این احکام فراهم شد.

وی با بی مورد خواندن جوسازی برخی افراد در این باره گفت: مردم خواستار اجرای دقیق قانون و عدالت هستند و ما نیز به دنبال اجرای کامل قانون و احکام صادره از مراجع قانونی هستیم تا با رهایی اراضی کشاورزی و محیط زیست از چنگال سود جویان و فرصت طلبان، وضعیت زیست محیطی پایداری را در استان شاهد باشیم.

معاون دادستان در واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه برخی افراد که با وعده های واهی مبنی بر در بافت قرار دادن اراضی که در حاشیه روستاها قرار دارند، اقدام به فروش زمین به افراد می کنند بار دیگر از مردم خواست فریب این سودجویان را نخورند و  مردم از خرید، فروش و ساخت و ساز  بدون مجوز در زمین هایی که در بافت هادی روستا قرار ندارند خودداری کنند.

در هفته های اخیر احکام قلع و قمع تعدادی از بناهای غیرمجاز در روستای توشن گرگان اجرا شد./ روابط عمومی دادگستری کل

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.