1393-11-06 18:30
2550
0
9479

پیراهن 2 میلیونی دغدغه بچه پولدارهای تهران

روایتی متفاوت از یک پدیده؛ پدیده ای که شاید بتوان از آن با عنوان لبخند یا حتی شادی اقتصاد یاد کرد. شادی اقتصادی برای آنهایی که یارانه نقدی و قیمت نفت و بنزین برایشان مهم نیست.

به گزارش گلستان ما، امروز شما سوار بر بال خیال به دنیای رنگ ها و تفاوت ها خواهیم برد تا برای دقایقی دور باشید از آنچه که این روزها زیر پوست این شهر جاری است. دنیایی که این روزها ،اینجا در تهران برای خود داستانی دارد. شاید حالا متوجه شده باشید، اگر نه که از همین حالا بدانید این گزارش داستانی است درباره مارک‌ها و برندها.

اگر دیروزهای نه چندان دور برای خرید از برندهای ریز و درشت اروپایی و آمریکایی باید راهی خارجاز کشور می شدید،امروز تنها کافی است تا راهی شمال شهر تهران شده و با دنیایی متفاوت روبرو شوید چراکه برندهای بزرگ در بوتیک‌های مناطق خوش‌نشین پایتخت دست‌یافتنی شده اند و مارک‌ها راه ورود به بوتیک‌ها را پیدا کرده‌اند و برخی نیز از این رهگذر شیوه کسب درآمد و حتی سرکیسه کردن مردم را.

خیابان‌های شمال شهر را که برانداز کنید با بوتیک‌ها و مراکز خریدی آشنا خواهید شد که میهمانان شناخته‌شده‌ای همچون ابرکرومبی، پولو، لویی ویتون، گوچی، پیرگاردین، ماسیمو دوتی، ایوسن لوران، مانگو، فرس، پرادا، شپارد، رانگلر، لی وایز، ماوی، استیچس، جاستین و... را در دل خود جا داده‌اند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهند کمی گردش کرده و کمی هم از سنگینی حساب‌های بانکی خود بکاهند می‌توانید سری به مراکز خرید واقع در نیاوران، پاسداران، ونک، فرشته، تجریش،جردن و... بزنید تا شاید کمی از حال و هوای این روزهای زندگی خارج شوید.

بوتیک‌های خیابان فرشته می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید شما باشد. بوتیک‌هایی که اگر جزو مشتریان پر و پا قرص آنها بوده باشید راه ورود به بوتیک‌ها و شوهای خصوصی برایتان باز خواهد شد. در مراکز خرید این منطقه شما می‌توانید با کمی دست و دلبازی ست لباس خود را با چند میلیون تومان خریداری کنید. اگر شما هم، همچون اکثر مردم این شهر به فکر مدیریت هزینه و شغل سوم هستید تا بتوانید در نهایت هزینه‌های جاری خانواده خود را تامین کنید در این بازارها برندهایی همچون لویی ویتون خودنمایی می‌کنند برندی که یک جفت کفش آن در خوش‌بینانه‌ترین حالت سه میلیون تومان فروخته می‌شود.

در این منطقه به بوتیک‌های خصوصی اگر راه داشته باشید می‌توانید شلوار کتان این برند را به دومیلیون تومان خریداری کنید. کیف و کمربند نیز برایتان حداقل دو میلیون و 500هزار تومان هزینه خواهد داشت. کامل شدن ست لویی ویتون شما نیازمند پیراهن دو میلیون تومانی است تا شاید کمی متفاوت‌تر از سایر برندپوشان شده باشید.

کمی آن سو‌تر نیز در جردن می‌توانید از نمایندگی‌های مانگو و دومینگز خرید کنید. برندهایی که بهمن ماه مدل‌های زمستانی خود را با کمی تخفیف روانه بازار کرده‌اند. در اینجا نیز می‌توانید با 300‌هزار تومان شال گردنی متفاوت‌تر از هر آنچه که تاکنون دیده‌اید بخرید یا اینکه با پرداخت یک میلیون تومان نیم پالتویی شیک و ساده برای خود اختیار کنید.

در تهران پول که داشته باشید سرمای زمستان برایتان معنا ندارد چرا که سرمای زمستان بهانه‌ای برای خرید مجدد شما است. فراموش نکنید مد عامل زندگی و زنده بودن جامعه است و اگر توان مالی، شما را در برندبازی یاری خواهد کرد حق دارید که برخلاف خیلی‌ها صورت خود را با ذوق برندبازی و نه سیلی سرخ کنید. افرادی که مارک‌ها و مدل‌های خاص را مدنظر دارند می‌توانند از بوتیک‌های خصوصی و خانگی خرید کنند جایی که یک دست کت و شلوار به 20 میلیون تومان هم فروخته می‌شود.

بازار پوشاک و برندهای شمال شهر تهران در حالی است که زیر پوست این شهر هستند مردمانی که نان را هم به نسیه می‌خرند. نه اینکه برندبازی و پوشیدن لباس‌های‌گران‌قیمت و شور و نشاط آن، چیز بدی باشد، نه، مشکل را باید در جای دیگری جست‌وجو کرد. حضور برندهای معتبر جهانی در ایران فی‌نفسه اتفاق بدی نیست و باید آن را به فال نیک گرفت و خوشحال شد.

خوشحالی و شیرین‌کامی این اتفاق با واقعیت‌های جامعه به تلخی می‌زند. در شهری که یک نفر یک ست لباس را به شش میلیون تومان و یک دست کت شلوار را به 20 میلیون تومان خریداری می‌کند هستند افرادی که در نوبت فروش کلیه برای تامین حداقل‌های زندگی خود هستند.

بیراه نیست اگر بگوییم تهران پایتخت مارک‌های معروف جهان شده است. مارک‌هایی که شاید 80‌درصد مردم این شهر با آن بیگانه هستند. شما هم اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید متفاوت‌تر از بقیه باشید سری به مراکز خرید شمال شهر بزنید تا شاید حال و هوای این سال‌ها را فراموش کنید. پوشیدن لباس‌های چندمیلیونی، سوار شدن ماشین‌های چندصدمیلیونی و حتی میلیاردی حق شماست چون که پول دارید و باید از آن استفاده کنید./ ایسکانیوز

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.