1398-04-19 11:07
2978
0
64265

دانلود 4 بازی ایرانی مهیج مخصوص موبایل

بازی های سایه روشن: تابستان سیاه، تک تیرانداز: عملیات انتقام و تکاور: رو در روی اهریمن را در ادامه دانلود نمایید.

به گزارش گلستان ما، بازی های سایه روشن: «تابستان سیاه، تک تیرانداز: عملیات انتقام و تکاور: رو در روی اهریمن» را در ادامه دانلود نمایید.

خلاصه داستان سایه روشن : تابستان سیاه

بعضی وقتها نگاهم روی قاب عکس گوشه طاقچه خونه مادر میمونه ، هنوز ، بعد سالها ، رمان سیاه گوشه قاب عکسی که تصویر بزرگترین مردم زندگیم ، پدرم ، کاراگاه افشار ، رو در دل خودش جای داده خود نمایی میکنه ، پدری که بهم یاد داد برای رسیدن به آرمان هات باید هزینه کنی ، هزینه ای که شاید به قیمت جونت تموم بشه و صد البته این رو با خون خودش ثابت کرد ، حالا من ، امیررضا افشار ، قدم گذاشتم تو مسیر پدرم ، مسیر مبارزه با جنایت و تلاش برای تحقق عدالت و قسم میخورم ، تنها مرگ میتونه من رو از حرکت در این مسیر منصرف کنه ، من ایستادم و مبارزه خواهم کرد ، در تک تک کوچه پس کوچه های تهران تا آخرین نفس در قتل در کوچه های تهران ...

PLEY1

download button 

خلاصه داستان تک تیرانداز: عملیات انتقام

بازی جدید تولید شده توسط استودیو گونای, تولید کننده بازیهای خاک, جدل بر روی سرعت, دلاور و ... 

تمام شهرهای اسیر در دستان تروریستها آزاد شده اند ولی نیروهای اعزامی از آزادسازی آخرین شهر گرفتار در دستان آنها باز مانده اند, تکاور که معروفترین سرباز از گردان ضد تروریست بوده و به ممکن کننده غیر ممکنها معروف است برای نابودی آخرین پایگاه نیروهای داعشی اعزام میگردد. 

PLEY1

download button

خلاصه داستان تکاور: رو در روی اهریمن

گروهک تروریستی داعش که از آن‌ها به عنوان افراطیون اسلام سنی با رویکرد ستیزه‌جوی جهادگرا یاد می‌شود، برای اولین بار در سال 2014 ادعای خلافت جهانی کرد. این گروه، به رهبری ابوبکر ابغدادی و با اتحاد گروهی از خوارج دیگر گروه تروریستی یعنی القاعده تأسیس و با دولت‌های عراق، سوریه و دیگر شورشی‌های مخالف سوریه وارد جنگ شد. با آغاز جنگ داخلی سوریه نیروهای حکومت اسلامی وارد سوریه نیز شدند و در 8 آوریل 2013 نام «حکومت اسلامی عراق و شام» را بر خود نهادند و از آن پس با نام مخفف داعش معروف شدند. در طول تمام این سال‌ها، کشورهای متحد از جمله شجاع‌مردان ایران زمین، کمک‌های بسیاری را برای جنگ تن به تن با تکفیری‌های داعشی به مناطق سوری اعزام کردند که نام بسیاری از شهدای این جنگ‌ها، به عنوان شهید مدافع حرم در تاریخ ثبت شد.

PLEY1

download button

 

خلاصه داستان ایران 57

داستان بازی از خرداد 1342 آغاز میشود ، آنجا که مردم بی گناه ورامین به جرم دفاع از امام امتشان به خاک و خون کشیده میشوند ، در آخرین لحظات ایلیار که رهبری جمعیت کفن پوش را بر عهده دارد ، پسرش خردسالش ایلشن را به برادرش میسپارد. 15سال بعد از این رویداد بازی را در نقش ایلیشن که اکنون 25 سال سن دارد پیش خواهیم برد. ایلیشن توسط عمویش وارد گروهک مارکسیستی شده است و اهداف مبارزه خود علیه نظام ستم شاهی را متزلزل میبیند ، با ایلیشن همراه خواهیم شد تا ضمن بررسی بیش از 12 واقعه تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی روند تحول ایلیشن از یک عضو گروهک مارکسیستی به یک انقلابی جان بر کف را شاهد باشیم.

PLEY

download button

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.