1393-08-23 10:59
7002
5
5746

انتقام فتنه گران از سپاه امام حسین(ع)

یزیدیان سبزپوش با گوساله های سامری که ساخته بودند گمان می کردند می توانند از واقعه ای که باعث شد تاروح شهادت طلبی و استکبارستیزی و امر به معروف را در جهان طنین انداز کرده بود انتقام بگیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از معبر سایبری فندرسک ، یزیدیان سبزپوش با گوساله های سامری که ساخته بودند گمان می کردند می توانند از واقعه ای که باعث شد تاروح شهادت طلبی و استکبارستیزی و امر به معروف را در جهان طنین انداز کرده بود انتقام بگیرند.

از این رو در عاشورای سال 88 شمسی در صف یزیدیان سال 61 هـجری قمری قرار گرفتند و تا توانستند با خویوحشیگری همان جنایات را تکرار نمودند.

اما این بار مردم  به ندای هل من ناصر ینصرنی نایب امام زمان خود لبیک گفتند و با درک واقعه عاشورا و هدف والای امام حسین (ع) به خیابان ها آمدند و یزیدیان سبز پوش را از میدان به در کردند.

زخمی که بر بدنه فتنه گران یزیدی صفت از سوی امام حسین (ع) وارد شده بود به زخم چرکین کینه تبدیل شد و کم کم این زخم چرکین در سال 92 و 93 سر باز کرد.

یزیدیان سبز پوش برای انتقام از واقعه عاشورا ابتدا نوک نیزه ها را به سمت مداحان کشور نشانه گرفتند و با شایعه سازی های متعدد مانند دریافت پول های کلان و وضع زندگی خوب و غیره قصد در تخریب چهره مداحانکشور نمودند.

انتقام فتنه گران از سپاه امام حسین (ع)

سپس شروع به سنگ اندازی به سمت خیمه های عزاداری نمودند با زدن حرف هایی مانند چرا زنجیر میزنید بلکه بیاید زنجیری از دست کسی باز کنید و یا چرا در مجالس هزینه برای پخش غذا صرف می کنید و ... قصد آتش زدن خیمه های عزا را داشتند.

اما در اقدامی جدید تیر های سه شعبه را به سمت پیام عاشورا  که همان امر به معروف است گرفتند و قبل از محرم با اسید پاشی به چهره ناموس کشور و ربط دادن آن به امر به معروف قصد در تضعیف پیام عاشورا نمودند.

ولی وقتی یزیدیان سبز پوش دیدند با این اعمال نمی توانند شور و اشتیاق مردم نسبت به امام حسین (ع) را کم کنند تصمیم بر نفوذ به مراسمات را گرفتند و با برگزاری حسین پارتی و تجمع دختران و پسران و انجام رفتار های زننده و رکیک و مصرف مشروبات الکلی تلاش کردند تا از درون این شور حسینی را کمرنگ کنند.

پیام ما به یزیدیان سبزپوش این است که شما هرگز نمی توانید واقعه ای که از پیش بشارتش از پیش به آدم،نوح، ابراهیم، اسماعیل، سلیمان، موسی، عیسی و پیامبر خاتم (ص) رسیده بود را برای رسیدن به مقاصد شومتان در اذهان مردم تخریب نمایید.

اما دلیل کینه فتنه گران بخاطر این است که این انقلاب با الگو گیری از قیام امام حسین (ع) شکل گرفت و خون هایی برای بقای آن مانند شهدای کربلا ریخته شد و امروز این نسل نیز با الگو گیری از همان واقعه روح شهادت طلبی را زندگه نگه داشته است و نخواهند گذاشت یزیدیان دوباره آب بر سپاه حق ببندند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امیر

تحریف تاریخ نکنید یزیدیان قرمز پوش بودند نه سبز پوش

0
0
پاسخ
1393-08-24 07:24
مدینه فاضله

برادر من مار هم گاهگاهی پوست میندازهدر ضمن اون یزید اون زمان بود اینها یزیدیان این زمانکمی دقت کنی در تصویر یزیدیان قرمز پوش قدیم روهم می بینید

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:24
مدینه فاضله

یکی بجرم حسینی بودن، یکی بخاطر خواننده بودن...http://www.nor12.ir/post/1460

0
0
پاسخ
1393-08-25 10:17
شاهین عباسی

شما فقط به ظاهر یزیدیان و رنگشان توجه کردید نه باطن خیانت کارانه انهارنگ هر دوی انها رنگ نیرنگ و دو رنگی خیانت و دو رویی و مال حرام خوری است

0
0
پاسخ
1393-09-03 10:15

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.