1394-02-27 18:03
4872
3
14754
وبلاگ معبر سایبری فندرسک منتشر کرد:

توکه مهر علی مین دلته انرژی هسته ای سی چنته !!!

مستر جیکاک معروف به سیدجیکاک جاسوس انگلیسی بود که به دستور ملکه انگلستان برای جلوگیری از ملی شدن صنعت نفت به مناطق نفت خیز ایران اعزام شد و هفت سال در بین عشایر بختیاری زندگی کرد و بافرهنگ و لهجه آنان کامل آشنا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از معبر سایبری فندرسک، مستر جیکاک معروف به سیدجیکاک جاسوس انگلیسی بود که به دستور ملکه انگلستان برای جلوگیری از ملی شدن صنعت نفت به مناطق نفت خیز ایران اعزام شد و هفت سال در بین عشایر بختیاری زندگی کرد و بافرهنگ و لهجه آنان کامل آشنا شد.

جیکاک بعد از هفت سال اعلام کرد که سید هست و برای اثبات حرف خود کراماتی را نشان داد. جیکاک عصایی داشت که وقتی آن را به بدن کسی می‌زد به خاطر وجود خازنی در ته عصا به آن فرد شوکی داده می‌شد و یا ریش مصنوعی ضد آتش خود را آتش می‌زد و شعله‌ور نمی‌شد و حتی آتش را به زیر عبای ضد آتش خود قرار می‌داد ولی نمی‌سوخت و به مردم می‌گفت من سید واقعی هستم و اگر سادات دیگر راست می‌گویند شعله آتش را به لباس خود بزنند و ...

این جاسوس MI6 با فن بیان و با کرامات بسیاری که داشت در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرد و در اواخر دهه ۱۳۲۰ خورشیدی، فرقه‌ای را در منطقهٔ بختیاری، بویراحمد و خوزستان ایجاد می‌کند که طلوعیان یا سروشیان نام داشت.

سید جیکاک به هنگام ملی شدن صنعت نفت، با گشت‌وگذار میان عشایر بختیاری این شعار را به گویش بختیاریبرای آن‌ها طرح نمود: "تو که مهر علی مین دلته ملی شدن صنعت نفت سی چنته" یعنی تو که مهر علی را در دل داری برای چه به دنبال ملی شدن نفت هستی!!!

توکه مهر علی مین دلته انرژی هسته ای سی چنته!!!

و امروز باگذشت زمان و با بالا رفتن شعور و آگاهی مردم بازهم هستند کسانی که مانند سیدجیکاک با کلامی که صادق نیست و زشت است مدام در گوش ما زمزمه می‌کنند که توکه مهر علی مین دلته انرژی هسته ای سی چنته!!!

آن ها بجای دعوت کردن ما برای نزدیک کردن آتش به لباسمان، راه به جهنم رفتن را نشانمان می‌دهند و بعضی دیگر بجای عصای شوک دار، داس را به ما نشان می‌دهند و بعضی دیگر ما را متهم به بی‌سواد بودن می‌کنند و ....

اما حرف دل من اینست که اگر سیدجیکاک این اقدامات را انجام می‌داد تا صنعت نفت ما ملی نشود حداقل یکبیگانه و دشمن بود اما چرا امروز خود ما تیشه به ریشه آن چیزی می‌زنیم که حق مسلم ماست؟

مگر گناه ۸۵۰۰۰۰ ایرانی بیمار چیست که  برای درمان به سوخت ۲۰ درصد احتیاج دارند اما حال مجبوریم آنان را برای درمان به خارج بفرستیم تا مثل جانبازان شیمایی در آلمان بجای درمان بر روی آنان آزمایش انجام دهند؟

بااین‌حال مانند رهبر معظم انقلاب که در روند مذاکرات دخالت نمی‌کنند و فقط و فقط از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنند ما نیز از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم اما برای آینده کشورمان با این دشمنان، همچنان دلواپسیم و میلرزیم اما دل خوش می کنیم به جهنمی که با این مذاکرات دارند برایمان می سازند!!!...

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ho3n

آره مثل ماها که دل خوش کردیم به جهنمی که با انرژی هسته ای میخاید واسمون درست کنید...برادر مردم گشنه ان، شما اگه از جنس مردم بودی غم تورم و گرونی رو میخوردی نه مذاکرات!!!چرا ما قشر ضعیف باید به خاطر شمایی که به سوخت 20 درصد نیاز داری، این همه تحریم رو تحمل کنیم؟ واقعا چرا؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-03-02 12:02
مجید

دوست عزیز کی گفته مردم گشنه ان؟ پس این بازارها با چی میچرخن؟ گشنه هم که باشن مگه باید به هر ذلتی تن بدن؟ از چی می ترسی؟ تحریم؟ جنگ؟ هرکی بخواد راه حق بره و حرف حق بزنه و مستقل از مستکبرین و زورگویان باشه تحریم میشه . نه حالا که از صدر اسلام بوده این تحریمها. نه مردم ایران عزیزتر از وجود نازنین پیامبر اسلام هستند و نه این تحریمها به پای تحریمهای شعب ابیطالب می رسه. اینجا اگه مردم یک ذره از رفاه و تجملات شون بگذرن زندگیشون مشکلی نداره. راحت طلبی آدم رو به ذلت میندازه برادرجنگ و جهاد هم که از فروع دین ماستبقول شهید مدرس حالا که قرار است بمیریم چرا با دست خود بمیریم

0
0
پاسخ
1394-03-06 05:06
ho3n

عزیزم اگه همه از رفاه و تجملاتشون بگذرن حرفی نیست. من راننده آژانسم، یه سرویس که میخوره بالاشهر، وقتی خونه ها و ماشین های آخرین مدل رو میبینم تا 3 روز افسرده امما بدبخت بیچاره ها باید پراید سوار شیم و از صنایع داخلی حمایت کنیم! اونم با ریسک جونمون! اون وقت خودشون...چرا خودتو میزنی به خاب؟آقا من میگم رای بگیرید اصارای بگیرید آقا ایران انرژِی هسته ای داشته باشه یانه؟ نتیجه رای هم هر چی شد همون اجرا بشهچون مطمئنم درصد کمی راضی خواهند بود...حداقل دلمون خوش باشه که خواسته اکثریته!نه برابر انرژی هسته ای و اینا بهانه اس چون میخان مردم گرسنه باشن، وقتی صب تا شب واسه یه لقمه نون سگ دو بزنی دیگه وقتی واست نمونه که بخای ایراد بگیری...

0
0
پاسخ
1394-03-06 21:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.