1396-04-20 15:59
1981
0
41310

فراخوان اینستاگرامی نماینده مردم گرگان و آق قلا + تصویر

نبی هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، در ادامه فعالیت مستمر خود در فضای مجازی، در پستی اینستاگرامی از مردم خواست تا مشکلاتشان را با وی در میان بگذارند!

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ اوایل خرداد ماه 95 مجلس دهم عملا کار خود را آغاز کرد که نبی هزارجریبی و نورمحمد تربتی نژاد نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در این مجلس بودند.

از همان ابتدا شاید این دو نماینده را کمتر رسانه ای یافتیم و کمتر رسانه ای نسبت به سنوات گذشته گفتگوهای تفصیلی و یا مصاحبه های کوتاه از این دو نماینده منتشر می کرد، اما حضور یکی از این دو یعنی نبی هزارجریبی در فضای مجازی به تنهایی خیلی فعالانه به نظر می رسد.

به نظر می آید دو نماینده جدید گرگان و آق قلا ترجیح می دهند خودشان مستقیما رسانه باشند و خیلی اعتقادی به پاسخگویی به خبرنگاران که زبان مردم هستند ندارند البته ممکن است که این رویکرد به تازگی تغییر کرده باشد اما اوایل آغاز به کار ایشان کمتر موفق به برقراری تماس و مصاحبه می شدیم.

نبی هزارجریبی در ادامه فعالیت های مستمر خود در فضای مجازی بویژه در اینستاگرام که معمولا بسیاری از فعالیت های خود را با مردم به اشتراک می گذاشت به تازگی در پستی از مردم خواست تا مشکلات خود را برای رسیدگی و حل و فصل با وی در میان بگذارند.

این فراخوان مردمی آنقدر به مذاق مردم خوش آمد که در همان ساعات و ثانیه های اولیه موجی از طرح و ایده و مطرح کردن مشکلات همراه شد ناگفته نماند که هزارجریبی نیز به صورت آنلاین به بسیاری از آنان پاسخگو بود.

رسیدگی به خلیج گرگان، وضعیت بیکاری، وضعیت بهداشت و سلامت، ایجاد فضاهای تفریحی برای ترکمن ها در آق قلا و ... از جمله مواردی بود که در کامنت های مردم به چشم می خورد، حال باید دید در میدان عمل به چند یک از این مطالبه ها پاسخ داده می شود.

jeribi

پاسرو این اقدام مردمی نماینده گرگان را به فال نیک می گیرد و برای رفع مشکلات مردمی در چارچوب قوانین و ارزش های انقلاب اسلامی برای وی و تمامی همکارانشان، از خداوند منان طلب موفقیت می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.