1396-03-18 10:59
1148
0
39989
امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر:

حوادث و توطئه‌های تروریستی پیوند و اتحاد مردم با ولایت را افزایش می‌دهد

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر با اشاره به اینکه مردم ما در جهت حفظ آرمان‎های انقلاب و مبارزه با تروریست بیش از بیش در خط مقدم خواهند بود، گفت: حوادث و توطئه‌های تروریستی پیوند و اتحاد مردم با ولایت را محکم‌تر می‌کند.

به گزارش گلستان ما، آخوند ابوبکر خوجملی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حوادث تروریستی تهران اظهار  داشت: دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا، وقتی نتوانستند با تحریم‌ها و تهدیدها پیوند بین مردم و نظام را جدا کنند، این حرکت را انجام دادند.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر افزود: مردم ما در روز 29 اردیبهشت با حضور بیش از 40 میلیونی خود در انتخابات، یک‌بار دیگر پیوند خود را با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

وی تصریح کرد: این حرکت ملت ایران برای دشمنان بسیار سنگین بود و برای شکاف بین پیوند و اتحاد بین مردم، نظام و رهبر در پی حرکتی بودند.

آخوند خوجملی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری و حرم مطهر امام خمینی (ره)، پایه‌گذار نظام مردم سالاری را که مخالف آن بودند مورد هدف قرار دادند.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر تاکید کرد: با این حرکت، دشمنان به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و این حرکات نه تنها سستی بین مردم و شکاف بین مردم و مقام معظم رهبری ایجاد نمی‌کند بلکه پیوند و اتحاد بین این دو محکم‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم ما در جهت حفظ آرمان‎های انقلاب و مبارزه با تروریست بیش از بیش در خط مقدم خواهند بود.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر افزود: ما برادران و خواهران مسلمان شیعه و سنی ضمن تسلیت به خانواده شهدا و مجروحین حادثه تهران، این حرکت ناجوانمردانه، غیرانسانی و غیراسلامی را محکوم می‎کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.