1393-09-19 15:00
1500
0
7130
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا :

بسیج هدیه امام برای انقلاب اسلامی / یکی از عواملی که انقلاب را تهدید می کند تحریف است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: بسیج هدیه ای بود که امام (ره) برای انقلاب اسلامی تشکیل داد و معاملات دشمنان را برهم زد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام جعفر رعایتی اظهار داشت: وقتی انقلاب پیروز شد تمام دشمنان برعلیه این انقلاب تحرکاتی راه اندازی کردند تا جلوی پیشرفت ها را بگیرند.

وی افزود: وقتی دشمنان دراهداف خود ناکام ماندند جنگ تمدن ها را راه اندازی کردندو همه این اقدامات به نتیجه نرسید و دشمن به شکست رسید.

وی بسیج را هدیه امام (ره) به انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: بسیج تمام معاملات دشمنان را برهم زد.

رعایتی تصریح کرد: بسیج نهادی منعطف است و در همه عرصه ها می تواند فعالیت کند و از زمان جنگ سخت در میدان حضور داشت و امروز نیز در میدان جبهه های فرهنگی و اقتصادی نیز در صحنه حضور پررنگ دارد.

وی با اشاره به وظایف رسانه تاکید کرد: اطلاع رسانی، نقد و عدم یکسو نگری از وظایف رسانه است و با رویکرد بسیجی درست بودن اخبار، رعایت انصاف و بهره گیری از نظرات همه سلیقه ها و افکار در رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد: تلفیق رسانه با بسیج هنر جدیدی را به ظهور خواهد رساند و صادقانه در همه حوزه ها ورود پیدا می نماید.

وی با تاکید بر اینکه عوامل بسیاری انقلاب را تهدید می کند متذکر شد: یکی از این عوامل تحریف است و این مسئله از زمان پیامبر نیز وجود داشته و باعث شد تا مسلمانان از مسیر درست اسلام فاصله بگیرند.

رعایتی گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی درست و آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی باید جلوی منحرف شدن انقلاب را بگیرند و نگذارند دشمنان به اهداف خود دست یابند./ خبرگزاری بسیج

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.