1398-07-01 11:00
394
0
65595
استاندار گلستان:

مدارس،کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند/نارضایتی ارائه خدمات در جامعه به علت کیفیت نامناسب تحصیل است

استاندار گلستان گفت: پرسشگری الفبای توسعه است و مدارس باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس امروز در حاشیه بازگشایی مدارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: معلمان باید اعتماد به نفس را در دانش آموزان ایجاد کنند.

وی افزود: پرسیدن، الفبای توسعه است و دانش آموزان باید پرسشگر و مطالبه گر پرورش یابند.

استاندار گلستان تصریح کرد: دوره ابتدایی طلایی ترین دوران تحصیلی محسوب می شود و باید این دوران توسط دانش آموزان و معلمان قدر دانسته شود.

فعالیت های مدیران نشان دهنده کیفیت کار آموزش و پرورش

وی بیان کرد: همه مدیران امروز جامعه محصول آموزش و پرورش هستند و فعالیت های مدیران نشان دهنده کیفیت کار آموزش و پرورش است.

حق شناس یادآور شد: دانش آموزان امروز برای اجرای تغییرات در مدیریت شهری، ارتقا و توسعه کیفی فعالیت ها در آینده باید خوب درس بخوانند و اگر امروز در ارائه خدمات در جامعه نارضایتی هایی وجود دارد بخشی از آن به علت کیفیت نامناسب تحصیل در دوران گذشته بوده است.

حق شناس خاطر نشان کرد: مدارس باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که دانش آموزان آینده سازان این کشورند و محصول آموزش و پرورش در دانشگاه ها نمایان می شود و محصول دانشگاه ها خود را در جامعه نشان می دهد.

وی ادامه داد: این یک زنجیره به هم پیوسته است و اگر زیر بنای آن درست پایه ریزی نشود آینده کشور شرایط مناسبی نخواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: هر پولی که در آموزش و پرورش هزینه می شود به مثابه سرمایه گذاری است و باید در بحران ها به آموزش و پرورش توجه ویژه ای شود.

وی افزود: دانش آموزان، بزرگترین کارخانه ها، بلندترین ساختمان ها و بهترین خیابان ها در کشور محسوب می شوند و در واقع پشتوانه نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی هستند.

24 مدرسه آسیب دیده در مناطق سیل زده در حال بازسازی است

حق شناس با اشاره به مدارس آسیب دیده از سیل، گفت: خوشبختانه امروز از بحران سیل عبور کرده ایم و با همکاری خیرین 24 مدرسه آسیب دیده در مناطق سیل زده در حال بازسازی است که تا کنون ساخت 17 مدرسه با 30 درصد پیشرفت فیزیکی اجرایی شده و قرار داد ساخت باقی مدارس نیز در حال انعقاد است.

استاندار گلستان همچنین به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ما در جنگ تحمیلی، آغازگر نبودیم و تنها در دفاع از خود جنگیدیم، امروز نیز اگر چنانچه جنگی در خلیج فارس رخ دهد تنها مدافع هستیم و آغازگر جنگ نخواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.