1398-07-01 09:00
533
0
65592
سردار معروفی:

آرمان بزرگ شهدا حیات طیبه امروزِ ماست/قدرت دفاعی برای ما عزت آفرید

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:آرمان های بزرگ شهدا را برای بوجود آوردن حیات طیبه خودمان نباید فراموش کنیم.

به کزارش گلستان ما؛ سردار معروفی ظهر امروز درهمایش استانی«حماسه مقاومت» در دانشگاه فنی و حرفه ای دختران مائده گرگان اظهار کرد: دشمن می خواهد بین ما دعوای سیاسی و حقیرانه بیندازد تا یادمان برود هدفمان چه بوده و قله کجاست.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی بزرگترین و سخت‌ ترین ائتلاف نظامی جهان علیه ملت ایران قد علم کرد و ما  در آن زمان هیچ نداشتیم اما به فضل الهی و راهبری‌ های امام زمان‌ مان به پیروزی رسیدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از مکتب و آرمان‌های سیدالشهدا (ع) بود، تصریح کرد: امروز برای اینکه بخواهیم به حسین (ع) برسیم باید از کلاس عباس بن علی (ع) عبورکنیم.

وی تاکید کرد: آرمان های بزرگ شهدا را برای بوجود آوردن حیات طیبه خودمان نباید فراموش کنیم.

image 2019 9 23 12 16 0 99 0s6

معروفی خاطرنشان کرد:. امروز شرایط ما نسبت به اوایل انقلاب کاملا متفاوت است و قدرت نظامی و دفاعی ما برای ملت ایران بازدارندگی و عزت آفریده است.

وی اذعان کرد: ما درس مقابله با داعش را سال ها قبل در مبارزه با منافقین در کردستان پاس کرده بودیم.

معروفی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاه را سنگر مستحکم انقلاب اسلامی بیان می کنند لذا سپاه باید در مقابل مشکلات سد بلای مردم باشد و ما این را در سیل به نمایش گذاشتیم و خدمت بی‌منت بدون هیچ خط‌کش‌گذاری به مردم نجیب‌مان ارائه کردیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: اقدامات سپاه در زمینه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان همچنان ادامه دارد و همانطور که به مردم قول دادیم در زمان بازسازی خسارت‌های سیل هم در کنارشان خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.