1398-06-30 18:25
473
0
65564
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

پیروزی حشد الشعبی به خاطر تاسی از دیدگاه انقلاب اسلامی بود/انقلاب اسلامی «عباس» می خواهد/باید آبروی خود را برای حفظ انقلاب در دست بگیریم

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: فرمانده حشدالشعبی عراق می گوید تنها دلیلی که وضعیت پیکار ما با داعش را به نفع ما رقم زد تغییر دیدگاه به معاد و روحیه شهادت طلبی توسط حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی امشب در دومین همایش پیشکسوتان بسیجی عرصه جهاد و شهادت غرب گرگان اظهار کرد:علت اینکه جنگ را دفاع مقدس نام نهادیم این است که ما جنگ نکردیم ، ما دفاع کردیم و جنگ بر ما تحمیل شد.

وی افزود: گفتمان ما در دفاع مقدس برگرفته از اسلام حقیقی است و این انقلاب برگرفته از اسلام و انقلاب سیاسی اباعبدالله (ع) است

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد:  مدیریت ، اقدام ، عمل و شکل دفاع مقدس ما نشئت گرفته از قیام عاشوراست،بعد از حادثه کربلا در هیچ جای تاریخ شیعه سراغ نداریم که انسان ها برای جان دادن در راه خدا از هم سبقت بگیرند تا به دفاع مقدس می رسیم.

وی بیان کرد: فرهنگ سیدالشهدا بر دفاع ما حاکم شد و جنگ ما را به دفاع مقدس  و گوشه گوشه وقایع دفاع مقدس را برای ما به اقتدار و افتخار تبدیل کرد.

معروفی اذعان کرد: آنچه امروز به آن نیاز داریم تبعیت محض از امام زمان (عج) و خط مشی ولایت فقیه است دقیقا مانند کاری که رزمندگان ما نسبت به امام خمینی(ره) کردند.

وی با بیان اینکه امام در پایان جنگ فرمودند ما لحظه ای از این جنگ نادم و پشیمان نیستیم ، ابراز کرد: ما  انقلابمان را به همین وسیله صادر کردیم ، ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکستیم و دوست و دشمن را شناختیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: ورودی و خروجی جبهه های ما هنر اسلام ناب را ثابت کرد چراکه کسی مثل امام(ره) هنر کیمیاگری را به رخ کشید و مانند جدش سیدالشهدا حر و آزاده در جبهه ها تربیت کرد

وی در ادامه اذعان کرد: در موضوع حذف نام شهدا از معابر شهری، جوانان ما در فضای مجازی با عملیاتی درست عاملان این مسئله را رسوا کردند

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دیروز در جبهه ها جانمان را در کف دست گذاشتیم اما امروز باید آبروی خود را برای حفظ اسلام و انقلاب در دست بگیریم.

وی اذعان کرد: امروز سید حسن نصر الله به زیبایی خود را سرباز امام خامنه ای( مدظله العالی) و ایشان را حسین زمان می دانند و بنی هاشم خیمه گاه حسین زمان ،ملت ایران است و فرمانده حشدالشعبی عراق می گوید تنها دلیلی که وضعیت پیکار ما با داعش را به نفع ما رقم زد تغییر دیدگاه به معاد و روحیه شهادت طلبی توسط حاج قاسم سلیمانی بود.

معروفی تصریح کرد: امروز انقلاب ما عباس می خواهد و ما باید عباس حسین زمان خود باشیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: امروز ما باید مبلغ خوبی در قبال اسلام و ارزش های انقلاب خود با زبانی گویا و صادق باشیم و این رسالت سختی است بر گردن ماست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.