1398-06-27 14:45
481
0
65526
​مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

خدمات دهی 230 اتوبوس از گلستان به زائران اربعین / آغاز طرح از 17 مهرماه

​مدیرکل راهداری گلستان از آمادگی راهداری استان برای جابه جایی و اعزام زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد گفت: 230 اتوبوس از گلستان به زائران اربعین سرویس دهی می کنند.

 به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  تمام اقدامات و تدابیر برای خدمات رسانی مناسب در جابه جایی زائران اربعین حسینی(ع) گلستانی در حال انجام است.

وی افزود: طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی (ع) امسال از 17 مهرماه آغاز و تا سوم آبان ماه به مدت 17 روز و با 230 دستگاه اتوبوس ادامه دارد.

 ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه زائران گلستانی امسال از مرز مهران به کربلای معلی اعزام می شوند، بیان کرد:  برای برگشت زائران نیز، شهر همدان به عنوان شهر واسطه و پشتیبان ارائه خدمات حمل و نقلی (مرکز اصلی توزیع زائران در مسیر بازگشت) یا همان پس کرانه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:  سرویس های خطی یا همان شاتل ها وظیفه انتقال زائران از مرزها را به پس کرانه‌ها برعهده دارند و امسال 2 اکیپ نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده ای به مقصد مهران و همدان اعزام می شوند تا برجابه جایی زائران نظارت و کنترل داشته باشند.

میقانی تاکید کرد: تعداد ناوگان عملیاتی اعزامی به مرز مهران و همدان بعنوان سرویس خطی و پس کرانه نیز طی روزهای 24 تا 29 مهرماه بعنوان اوج برگشت زائران 135 دستگاه اتوبوس است که زائران را از مرز مهران به همدان و از همدان به استان انتقال می دهند.

وی گفت: زائران اربعین حسینی (ع) به طور شبانه روزی می توانند جهت طرح شکایات، انتقادات و پیشنهادات با سامانه گویای 141 تماس حاصل نمایند

به گفته ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛ تخلفات ضروری و تخلفات دارای شاکی خصوصی ناوگان اتوبوسرانی نیز در این ایام از طریق کمیسیون های مواد 11 و 12 استانی حداکثر ظرف 10 روز رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.