1398-06-27 05:06
2461
0
65510
یادداشت؛

مضِلّاتُ الفِتَن عمروعاص ها و ایادی آن در فضای مجازی/ حکم به ذبح کدو و کدوهای سفارشی که در فضای مجازی ذبح می شوند ❗️

با وجود حکم به ذبح کدو و کدوهایی که بصورت سفارشی هر روز در فضای مجازی ذبح می کنند و عمرو بن عاص های زمانه ما آنرا شاخصی برای ارزیابی موقعیت و آینده خود لحاظ و بدان تکیه می کنند!

به گزارش گلستان ما، جامعه جنگ نرم زده ما بشدت تحت فشار و تاثیر آفند نرم و گمراه کننده دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.البته انقلاب و نظام در این عرصه دستش بسته نیست و علی رغم بعض کارشکنی های داخلی ، ضمن بدست گرفتن میدان و طراحی قواعد آن ،پدافند موثری علیه اقدامات کنترل کننده ، اختلال کننده ادراکات ،حباب های اطلاعاتی موجود در فضای مجازی تاثیر گذار در فضای حقیقی می نماید.

علی رغم فرصت های بسیار قابل توجه در این فضا و این عرصه دفاع مقدس نوین در جنگ نرم تحمیلی دشمنان ، ما شاهد پایداری نسبی مضلات الفتن و بهره گیری های آنی در مقاطع سرنوشت ساز کشور هستیم که بعض مقاطع آن همچون انتخابات با توجه به نتایج و آثار چند ساله آن می تواند در بخش های مختلف آثار تبعی خود را بر جای بگذارد.

رسول اکرم(ص) در همین ارتباط می فرمایند: "ثلاث اخافهن على امتى من بعدى: الضلاله بعد المعرفه, مضلات الفتن و شهوه البطن و الفرج;" از سه چیز پس از خود بر امتم بیمناکم: ۱ ـ گمراهى پس از شناخت حق ۲ ـ فتنـه هـا و آشـوبهاى اغـواگـر ۳ ـ شکم پرستى و شهوترانى.

 و این هر سه در دوران معاویه به بالاترین شکل خود رسید؛ چه گمراهى و اغوایى از این بالاتر که عمرو بن عاص مشاور فرهنگی (اطلاعاتی) او و مغز متفکر طراحی های جنگ ادراکی و شناختی اش در فضای حقیقی (همان فضای مجازی امروز ما ) با پول بیت المال در جنجال آفرینی های دو قطبی ساز و تخریب امام حاضر و خط آن، هر روز روایتی جعل و منتشر می کرد و در جامعه ارزش ها و حرمت ها را می شکست و با همدستی و شراکت افرادی همچون مغیره بن شعبه ، دولت و خود کذابش را (معاویه) مجسمه راست گویی نمایاند!

در چنین فضایی ،حضرت علی (ع) هم که باشی جز هدایت و راهنمایی چه کار دیگری می توانی انجام دهی ؟ ابن شهرآشوب در همین ارتباط نقل می کند که : "

معاويه تصميم گرفت مردم شام را آزمايش كند تا از مراتب اطاعت آنان نسبت به أوامر ملوكانه آگاه گردد. عمروعاص به معاويه گفت، دستور بده مردم كدو را مانند بره ذبح كنند، و پس از تزكيه آنرا بخورند، اگر فرمانت را اجراء كردند آنها پشتيبان تو هستند، و گرنه خير! معاويه هم دستور همين كار را داد. مردم هم بدون كوچكترين اعتراض اجراء نمودند و اين امر بنام دستور اسلام در سراسر شام مرسوم گرديد.

خبر به مردم عراق رسيد. از علي(ع) پرسيدند، فرمود: كدو ذبح نمي شود، مراقب باشيد كه شيطان عقلتان را ندوزد و افكار شيطاني سرگردانتان نکند."

حضرت سید علی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مجموعه بیاناتی که منظومه اندیشه ای معظم له در خصوص فضای مجازی را ترسیم می کند به چنین آفات و تهدیدات شیطانی توجه و هشدار داده اند .

ایشان در جمع روحانیون شیعه و اهل سنت کرمانشاه در تاریخ ‌۱۳۹۰/۰۷/۲۰ نسبت به این موضوع هشدار می دهند که :" [شیطان] که حمله میکند، همیشه یک جور حمله نمیکند. شیطانِ امروز که از راه اینترنت و ماهواره و روشهای ارتباطىِ مدرن و فوق مدرن سراغ شما می‌آید، حرفهای مدرنی هم دارد؛ سخت‌افزارش را مدرن کرده، نرم‌افزار مدرن هم دارد. شبهه‌آفرینی دارد، اخلال در عقیده دارد، ایجاد تشویش در ذهن دارد، تزریق ناامیدی دارد، ایجاد اختلاف دارد."

 همچنین معظم له در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری مورخه ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ ضمن اشاره به این تهدید جدی : "شما ببینید الان در فضای مجازی چه خبر است! چقدر «مُضِلّاتُ الفِتَن» در این فضای مجازی ... وجود دارد و جوان در معرض همه‌ی اینها است" امیدوارانه با ذکر مصادیق روشن و اثبات شده ای ، آینده ای روشن را ترسیم می کند : " درعین‌حال شما ببینید راه‌پیمایی اربعین چه‌جوری است، اعتکاف چه‌جوری است، نمازجماعت‌های دانشگاه‌ها چه‌جوری است. اینها خیلی مهم است؛ چرا ما اینها را نباید ببینیم؟ اینها نشان‌دهنده‌ی این است که حتّی معنویّت که سخت‌ترین [بخش] است -آن بخش معنویِ فرهنگ- دارد پیشرفت میکند."

بنابراین با وجود حکم به ذبح کدو و کدوهایی که بصورت سفارشی هر روز در فضای مجازی ذبح می کنند و عمرو بن عاص های زمانه ما آنرا شاخصی برای ارزیابی موقعیت و آینده خود لحاظ و بدان تکیه می کنند!

اولا حضرت سید علی و جنگاوران سایبری و فضای مجازی باوفایش در این عرصه سخت و نرم پیچیده ،محکم و استوار ایستاده اند و بزودی زود ، در و باب اصلی قلعه خیبری این فتنه گران آل یهود در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را از جا خواهند کند.

ثانیا آنهایی که فریفته این فضا شده اند، بدانند که کدو ذبح نمی شود و همه باید مراقب باشيم كه شيطان عقلمان را ندوزد و افكار شيطاني سرگردانمان نکند."

به قلم حسن بیارجمندی

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.