1398-06-23 10:01
502
0
65445
بیرقدار در گفتگو با رایزن ایران در پاکستان :

در کنار برجام به مسئله تجارت و اقتصاد توجه نشد / اجناس ایرانی از بازارهای کشورهای همسایه سهمی ندارند

حجت الاسلام والمسلمین سعید بیرقدار از روحانیون برجسته گرگانی با کاکا سرپرست رایزن فرهنگی ایران در کشور پاکستان دیدار کرد .

به گزارش گلستان ما ؛  حجت الاسلام والمسلمین سعید بیرقدار از روحانیون برجسته گرگانی با کاکا سرپرست رایزن فرهنگی ایران در کشورپاکستان دیدار کرد .

بیرقدار در این رابطه اظهار کرد : در این دیدار درباب اندیشه های حضرت امام(ره)و مقام معظم رهبری و نقش آن در انسجام جهان اسلام صحبت شد.

وی افزود : مسئله اقتصاد در این برهه از زمان برای ما بسیار اهمیت دارد و ازآنجا که کشورهای مختلفی در همسایگی ایران قراردارند ولی متاسفانه اجناس ایرانی در این کشورها دیده نمی شود.

بیرقدار خاطرنشان کرد: اگر در کنار برجام مسئله تجارت واقتصاد را مدنظر قرار می دادیم ، می توانستیم موجبات اشتغال هزاران جوان ایرانی را فراهم آوریم وهمین امرباعث می شد بخش بزرگی ازمشکلات اقتصادی ایران حل شود ولی از این موقعیت استفاده نشده است.

در انتهای این دیدار کاکا رایزن فرهنگی ایران در پاکستان گفت : مردم پاکستان علاقه مند به مردم ایران خصوصا رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده وخواستار ارتباط تنگاتنگ در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی می هستند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.