1398-06-13 08:00
1050
0
65281
رئیس کل دادگستری گلستان:

رونق دوباره تولید در کارخانه لبنیات مینودشت/60کارگر به کار بازگشتند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کارخانه مینودشت که از دو سال پیش به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود با تلاش دادگستری گلستان، دوباره رونق گرفت و اکنون  حدود 60 کارگر بر سر کار خود بازگشتند.

به گزارش گلستان ما؛ هادی هاشمیان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این کارخانه از دو سال پیش به علت مشکلات مالی و اختلاف شرکا تعطیل شده بود اما با تلاش دادگستری استان و پس از چند بار نشست و بازدید از کارخانه ، دوباره رونق گرفت.

وی افزود: پس از ماه‌ها تعطیلی و بیکار شدن همه کارگران، اکنون 60 کارگر به کار بازگشته‍اند که با افزایش تولید، تعداد کارگران بیشتر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد:  این چهارمین واحد تولیدی استان است که از ابتدای امسال رونق دوباره گرفته و در مجموع 370 نفر در این واحدها مشغول به کار شده‌اند.

وی یادآورشد: سال گذشته نیز با تلاش‌های انجام شده از بیکار شدن 350 کارگر جلوگیری شد.

هاشمیان خاطرنشان کرد: مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان مستقر در مرکز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی و برای رفع آن چاره‌اندیشی می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان در خاتمه گفت: براساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همه دادستان‌ها و واحدهای اجرایی ثبت هم اعلام کرده‌ایم هیچ کارخانه یا ابزار و سایل تولید در استان توقیف نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.