1398-05-27 10:55
893
0
65016
واکنش مدیر کل دفتر شهری استانداری به لغو یک جلسه:

رئیس شورای شهر گرگان باید تا اول شهریور مشخص شود

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت : رئیس شورای شهر گرگان باید تا اول شهریور مشخص و از این تاریخ رئیس جدید باید کار را شروع کند .

به گزارش گلستان ما ؛ طیبه خلیلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان دقایقی پیش در پاسخ به سوال این پایگاه خبری در خصوص لغو جلسه انتخاب هیات رئیس جدید شورای اسلامی شهر گرگان(امروز ساعت 14) اظهار کرد : انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ها باید تا آخر مرداد حتما برگزار شود .

خلیلی افزود : طبق قانون مدت ریاست یک ساله است و از اول شهریور بایستی رئیس جدید حتما بر کرسی ریاست شورا بنشیند ، ما قبلا هم نامه زدیم به شوراها و فرصت دادیم که تا آخر مرداد ماه این انتخابات برگزار شود .

وی تصریح کرد : جلسه انتخاب هیات رئیسه با حضور دو سوم افراد تشکیل و با رای اکثریت مطلق ، رئیس انتخاب می شود و با توجه به اینکه شورای شهر گرگان 9 عضو دارد ، رئیس باید 5 رای جمع کند .

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان در پاسخ به این سوال که اگر آرای دو نامزد با هم برابر شود ( مثلا یک نفر نیاید و دو نامزد چهار چهارشوند)، شرایط انتخاب چطور پیش می رود، افزود : طبق قانون تبصره ماده 20 اولویت با ایثارگران و بعد از آن مدرک تحصیلی بالاتر و نهایتا قرعه تعیین می کند چه کسی رئیس باشد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.