1398-05-25 18:04
3297
0
64991
زنبوری که نزدیک بود بلای جان خبرنگار گلستانی شود؛

سقوط مدیر مسئول پایگاه خبری نیلکوه به دره ای در جنگل فارسیان/ خونریزی امین کوهی از ناحیه سینه + تصویر

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه امروز جمعه به همراه خانواده ، دچار سانحه شد و به دره ای در جنگل فارسیان سقوط کرد.

به گزارش گلستان ما، عصر روز جمعه با خبر شدیم امین کوهی، مدیر مسئول و خبرنگار فعال پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه به همراه خانواده خود در جاده برگشت از جنگل فارسیان، دچار سانحه شد و به دره سقوط کرد.

یکی از همراهان این خبرنگار که در خودروی دیگری حضور داشت در تشریح این حادثه گفت: امین کوهی پس از حادثه اظهار کرده است که در حین حرکت یک زنبور بزرگ ( در زبان محلی به آن زنبور گاوی گفته می شود) وارد خودروی شده و به سمت خانواده اش رفته است که وی تلاش می کند زنبور را از خودرو خارج کند که ناگهان متوجه خودرویی می شود که از روبرو به آن ها نزدیک میشده است وی برای جلوگیری از برخورد با این خودرو، فرمان را به سمت راست می چرخاند که متاسفانه هدایت خودرو از دست وی خاج می شود و به درون دره سقوط می کند و پس از طی حدود 200متر به درختی برخورد کرده و متوقف می شود.

به گفته همراه این خبرنگار در صورت نبود این درخت، خودرو به درون دره عمیق تر در امتداد این دره سقوط می کرد که هیچ گونه امیدی از سالم ماندن آن ها وجود نداشت.

وی افزود: به کمک مردمی که در محل حاضر بودن سرنشینان از خودرو خارج و با توجه به اسرار امین کوهی برای انتقال مستقیم آن ها به بیمارستان گنبدکاووس با امبولانس به بیمارستان مینودشت منتقل شدن و با بررسی حال عمومی آنها مشخص شد امین کوهی از ناحیه سینه دچار خونریزی و همچنین صورت همسرش به دلیل برخورد به داشبورد خودرو ورم کرده و از ناحیه چشم صدمه دیده است .

وی ادامه داد: در این حادثه فرزند ۱۵ ماهه آقای کوهی هم حضور داشت که خوشبختانه آسیب خاصی به وی وارد نشده بود ولی متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو که خواهرزاده امین کوهی بود به علت داشتن هوشیاری پایین به همراه سایر مصدومان این حادثه به بیمارستان  گنبد کاووس منتقل شده است.

IMG 20190816 234748 556

به گزارش کانال گرگان، متاسفانه وضعیت بیمارستان دولتی مطهری که هم اکنون این خبرنگار و همراهان آن و سایر مصدومان حوادث دیگر نیز حضور دارند از نظر ارائه برخی خدمات بسیار ضعیف می باشد.

تنها برای رادیولوژی این بیمار اورژانسی بیش از ۳۰ دقیقه انتظار سپری شد و تنها ۱ پرستار مسئول رادیولوژی در بیمارستان حضور داشت.

گویا سی تی اسکن این بیمارستان نیز خراب است و پزشک متخصص هم با گذشت چند ساعت ، از امین کوهی هیچ معاینه ای نداشتند.

پایگاه خبری گلستان ما برای این خبرنگار فعال گلستانی و خانواده محترمش، و به خصوص خواهرزاده وی آرزوی صحت و سلامتی از خداوند منان دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.