1398-04-17 06:33
496
0
64207
رییس دانشگاه آزاد گرگان:

فاصله ظرفیت‌های علمی با نیازهای صنعت قابل توجه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: فاصله قابل توجهی بین ظرفیت‌های علمی کشور با نیازهای بخش صنعت وجود دارد که با تعامل بیشتر صنایع و مراکز علمی از بین می‌رود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌ الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ارتباط دانشگاه و صنعت را از مهم‌ترین فعالیت‌های متقابل در هر جامعه دانست و اظهارداشت: ارتباط دانشگاه و صنعت به رشد، شکوفایی و بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک می‌کند و ارتباط و تعامل این 2 نهاد عامل مهمی در پیشرفت‌های علمی، رشد و توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور دارد.

وی افزود: نیاز امروز کشورهای در حال پیشرفت، رشد و توسعه به‌طور همسان است و برای رسیدن به این توسعه همسان و مطلوب هر سازمانی باید از حداکثر توانمندی و کارآمدی برخوردار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نهادی علمی و فرهنگی هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز علمی فرهنگی و از عوامل سرنوشت‌ساز برای نیل به اهداف متعالی کشور بوده و همواره سعی کرده با به‌کارگیری نیروهای متخصص و کارآمد و ابزارهای پیشرفته و نوین در ارتقای صنعت و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.