1398-04-11 11:13
955
1
64129
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

«اینستکس» اهداف ما را محقق نکند،محکوم به شکست است

نماینده مردمعلی آباد کتول درمجلس گفت: اگر اینستکس اهداف ایران را محقق نکند، مورد قبول ما نیست و محکوم به شکست است.

به گزارش گلستان ما؛ اسدالله قره خانی نماینده مردم گلستان درمجلس شورای اسلامی درمصاحبه اختصاصی با تهران پرس درخصوص بیانیه اینستکس اظهارداشت: لفظ اینستکس واین مکانیسم برای ما هدف نیست بلکه هدف برای ما این بوده که از مزایای برجام آن چیزی که مربوط به اروپاست برخوردار می شویم ومزایا چه بوده؟ اینکه نفت ما را بخرند و هزینه مالی را به طریقی به کشور انتقال دهند و یا اینکه کالای خریداری شده تهاتر بشود اینستکس یک کانال مالی است اگر چنان چه اهداف ما رامحقق نکند قطعا نمی تواند موثر واقع شود.

 نماینده مردم علی آباد کتول عنوان کرد: ازنفت کانال کشیدن که برای ما هدف نیست هدف این است که آن کانال آبی را انتقال بدهد یا آبی باشد. نماینده ما در سازمان ملل مطلب خوبی را بیان کرد که یک اتوموبیل لوکس داشته باشیم داخل آن سوخت نباشد اگر این بیانیه آن اهداف رامحقق نکند قطعا مورد قبول ایران نخواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما جزئی هم قبول نداریم یک مبلغ ناچیزی را در آن قرار بدهند اعتباری مثلا بگویند ما اقداماتی را انجام دادیم یا اینکه اعتباری را به ما بدهند که در آینده نفت بگیرند از ما ونیز اعتباری نیست که با یک میلیارد دو میلیارد دلار ما بگوییم اهداف ما محقق شده است در صورتی که اهداف کلی ما محقق شود پیرامون آن تامل خواهیم کرد ولی اگر نه آن اهداف کلی محقق نشود از همان ابتدا محکوم به شکست خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین کتولی

ایشان همواره حرف از بدیهات می زنند در زمانی که وزیر نفت در مجلس بود تذکر ایشان صرفا این بود که وزیر باید در مناقصات و مزایده ها قانون را رعایت کنند که آنهم همه می دانند که باید رعایت شود. ایشان در چند دوره گذشته که نماینده بوده اند بگویند کدامیک از طرح های مجلس توسط ایشان ارائه شده و تبدیل به قانون شده است؟ از وظایف اصلی که یک نماینده بنا بر قانون اساسی دارد بد نیست گزارشی هم به هم استانیان بدهند.

0
0
پاسخ
1398-04-12 07:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.