1398-03-26 06:33
3516
0
63902
حاشیه های تودیع و معارفه استاندار گلستان:

از دل پر نورمفیدی تا بهم خوردن ارنج هزارجریبی / خداحافظی مرد نجیب ترکمن

هزارجریبی : نمی دانم چرا ارنج امروز بهم خورد ، همه ما باید می رفتیم پیش آیت الله نورمفیدی ، ایشان نماینده تام الاختیار مقام معظم رهبری هستند و از امام نامه دارند ، چرا اینجوری شد !!

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم تودیع و معارفه استاندار گلستان راس ساعت 18 در سالن اجتماعات استانداری گلستان روز شنبه 25 خرداد برگزار شد .

این مراسم با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان ، معاونین استاندار و مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی صورت گرفت .

فضای حاکم بر جلسه سرد بود و مدیران صرفا به دیالوگ های دوطرفه آرام بسنده کرده و منتظر بودند تا استاندار جدید بیاید و صحبتهایش را بشنوند .

456

یگ گروه جوان که بعد مشخص شد اعضای حزب کارگزاران استان گیلان هستند در سالن اجتماعات حضور داشتند و نکته جالب اینکه مدام به فکر تهیه تصویر و ویدئو از خود بودند !!

هر هفت نماینده استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشته و نبی هزارجریبی به عنوان دبیر مجمع نمایندگان در جایگاه ویژه قرار داشت .

IMG 8313

هزار جریبی در سخنانی گفت : نظر آیت الله نورمفیدی و مجمع نمایندگان استاندار بومی بود ، اما الان همه تمام قد در خدمت استاندار جدید هستیم . برخی ها در سیل دیده نشدند برخی ها هم زیاد دیده شدند ، نا مهربانی ها هم زیاد بود اما مدیران باید اینها را به جان بخرند .

وی افزود : نمی دانم چرا ارنج امروز بهم خورد ، همه ما باید می رفتیم پیش آیت الله نورمفیدی ، ایشان نماینده تام الاختیار مقام معظم رهبری هستند و از امام نامه دارند ، چرا اینجوری شد !!

345

سخنران بعدی غراوی بود که به ارائه گزارشی از عملکرد استانداری مناف هاشمی و سه ماهه سرپرستی استانداری بود ، نکته جالب دفاع جانانه وی از مناف هاشمی بود که در جریان سیل توسط جهانگیری برکنار شده بود .

اما نکته جالب سخنان پایانی غراوی بود که بوی خداحافظی مرد نجیب ترکمن را می داد ، او گفت : دوست داشتم در همین مراسم خداحافظی کنم اما ترجیح دادم چند روزی بمانم تا اطلاعات و تجربیاتم را به استاندار جدید منتقل کنم .

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور نیز در سخنانی به تشریح روند انتخاب استاندار پرداخت و گفت : ما ابتدا از مجمع نمایندگان گزینه خواستیم و چندین گزینه به ما معرفی شدند و ما هم بررسی کردیم و چند نفری مورد نظر ما نبودند .

3214

این اواخر جمع بندی های ما به آقای حق شناس رسید و آقای رحمانی فضلی وزیر کشور با آیت الله نورمفیدی تماس گرفته و ایشان نیز موافقت کردند .

عرف اضافه کرد : یکی از برجستگی های آقای غراوی اینست که خودش بارها به من گفت که نمی خواهد بماند و کمتر مدیری داریم که اینگونه متواضع باشد .

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم که گویا با دل پری به جلسه آمده بود صحبتهای خود را با نکات اخلاقی شروع کرد و در ادامه گفت : ممکن است آقای غراوی از من گله ای داشته باشد ، من هم از ایشان گله دارم ( احتمالا به دلیل عزل و نصب همزمان چهار فرماندار) .

 وی در ادامه گریزی به کلنگ زنی آشوراده کرد و گفت : در دولت قبل به من گفتند بیا کلنگ بزن من رفتم اما اتفاقی نیفتاد ، سال گذشته مناف هاشمی گفت بیا ، گفتم من یک بار آمدم اتفاقی نیفتاد ، دیگر تصمیم گرفتم هیچ کلنگ زنی نروم ، حتی کلنگ زنی پتروشیمی هم نرفتم چون احساس کردم ممکن است سهامداران شبهاتی داشته باشند ، اما برای آشوراده را رفتم اما باز هم می بینیم که این حرکتها دیده می شود ، واقعا چرا باید اینجوری باشد ؟

3254

امام جمعه گرگان در ادامه چند باری از بدهی خودش و معاون سیاسی وزیر کشور سخن راند و از استاندار جدید خواست اولویت خود را به سیلزدگان اختصاص دهد و بنادر گز ، ترکمن ، خواجه نفس  را احیا کند .

حق شناس استاندار جدید گلستان نیز در پایان اظهار کرد : ما باید از همسایگان خود استفاده کنیم در حالیکه الان بهره ای نداریم ، ما باید با کشورهای دیگر منافع مشترک ایجاد کنیم و هر چه منافع مشترک زیاد شود امنیت ما بیشتر می شود کاری که اروپا بعد از جنگ جهانی دوم کرد .

حق شناس به تعداد کم زنان در سالن اشاره کرد و گفت : حدود هفت هشت نفر از خانم ها فقط در سالن هستند که این عدد کمی برای دولت است و انتظار داشتم بیشتر بودند .

3584

وی یادآور شد : شمال فقط گیلان و مازندران نیست بلکه گلستان هم هست و ما باید کاری کنیم که تلقی ذهنی گردشگران و مسافران از شمال به سه استان ارتقا یابد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.