1398-03-02 06:45
535
0
63409
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

همکاری سه سپاه استانی در تعمیر و بازسازی منازل خسارت دیده سیل/ به نیروهای جهادی متخصص نیازمندیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان از همکاری سه سپاه استان های خراسان رضوی، گیلان و قم در مناطق سیل‎زده گلستان برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خبرداد.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه آغاز تعمیر و بازسازی  20 هزارواحد مسکونی خسارت دیده از سیل در آق قلا اظهار کرد: ۴۰۰ واحد مددجویان بهزیستی توسط سپاه نینوا در استان نوسازی و بازسازی می‌شود

وی افزود: در این مرحله در حوزه تعمیر و بازسازی و ساخت منازل در مجموعه مناطق سیل‌زده استان طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده عمل خواهیم کرد.  

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: سه سپاه خراسان رضوی، سپاه گیلان و قم در این منطقه برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی همکاری می‌کنند.

وی افزود: اولویت ما منازل روستایی است و اولویت نخست مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و سپس سایر منازل خسارت دیده خواهد بود.

معروفی از فعالیت و سازماندهی 1500 گروه جهادی از ابتدای سیل تاکنون در استان خبرداد و تصریح کرد: 750 روحانی در مناطق  سیل زده گلستان به خدمت رسانی به مردم  آسیب دیده مشغول هستند.

وی اذعان کرد: اکنون در حوزه گروه های جهادی به نیروهای تخصصی مانند بنا، برق کار و لوله کش و .. نیازمندیم تا به سازماندهی  آنان در روستاها هزینه های نیروی کار را کم کنیم و بتوانیم به بازسازی تعداد بیشتری از منازل بپردازیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اعلام آمادگی شهرستان های مختلف بیان کرد:  از روز نخست اعلام کردیم سپاه پاسداران در کنار مردم است وامروز دوباره می گوییم تا پایان  جبران سیل در کنار مردم و مسئولین خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.