1398-01-27 18:06
700
0
62615
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبرداد؛

ضدعفونی کردن مناطق سیل زده گلستان اولویت اصلی سپاه است/ فعالیت 10 دستگاه شستشو و گند زدا برای رفع آلودگی

فرمانده سپاه نینوا گفت: سپاه پاسداران با فعالیت 10 دستگاه شستشو و گند زدا، رفع آلودگی و جلوگیری از شیوع بیماریها درمناطق آق قلا و گمیشان را اولویت برنامه های خود دارد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از فروکش کردن آب، یکی از موضوعات مهم همزمان با لایروبی معابر و منازل، رفع آلودگی است.

وی با بیان اینکه حجم آبگرفتگی در آق قلا و گمیاشن و برخی از روستاها زیاد است، افزود: ما با هماهنگی فرماندهی کل سپاه و ابلاغ ایشان به سپاه های استانی و 5 سپاه معین ، نیروی زمینی به همراه یک تیم از تیپ44 بعثت نیروی زمینی بروجرد برای کمک به مردم عزیز در استان مستقر شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امروز با هماهنگی های استانی ، تعداد 10 دستگاه شست و شو گند زدا سپاه پساداران فعالیت خودرا آغاز کردند.

وی با اشاره به دستگاه ضدعفونی کننده و بهداشتی سپاه ادامه داد: تعداد 4 دستگاه DSM برای رفع آلودگی از معابر و منازل در اختیار داریم که این دستگاه ها قادر به شستشو معابر هستند وبا ظرفیت 2500 لیتر آب و مخازن رفع آلودگی دارند به شست وشو و گند زدایی می پردازند.

وی اضافه کرد:  4دستگاه بصورت پشتی ودر کوچه ها و معابری که  تردد ماشین امکان پذیر نیست، سمپاشی ها را انجام  داده و دو دستگاه هم درفش اقدامات خود را برای رفع آلودگی برای مردم عزیزمان در آق قلا انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: صبح فردا چهارشنبه28 فروردین ماه  تیم سپاه مازندران و تیم نیروی زمینی سپاه که یک تیپ خاص «جنگ نوین با آلودگی» دارد و تیم قوی ای هم هست به مدد مردم عزیز می آیند .

وی درخاتمه تاکید کرد: سپاه هم درکنار سیستم بهداشت و درمان استان در شهرستان های درگیرخواهد بود و تا زمانی که فرمانداران عزیز گمیشان و آق قلا  و مسئولین بهداشت اعلام نیاز کنند تجهیزات را در این مناطق نگه خواهیم داشت و به خدمات خود ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.