1398-01-26 10:24
436
0
62571
مدیر عامل بنیاد برکت احسان:

1000 بسته لوازم خانگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) وارد گلستان شد/فعالیت 8 قرارگاه مرکزی درکشور

مدیر عامل بنیاد برکت احسان گفت:  امروز اولین محموله لوازم خانگی  به تعداد 1000 بسته به گلستان آوردیم و اگر انبار و زیر ساخت ها فراهم باشد تا 2000 بسته هم ظرفیت داریم.

 به گزارش گلستان ما؛ سید امیرحسین مدنی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  اولین  مجموعه  ای هستیم که وعده های پس از سیل را تحقق می بخشیم و این وظیفه سنگین را  برعهده خود می دانیم.

وی با اشاره فعالیت قرارگاه مرکزی در هشت استان سیل کشور، افزود: درخوزستان 20 قرارگاه  فردی و آشپزخانه  طبخ غذا داریم و در استان گلستان نیز از ابتدای وقوع سیل حاضر شدیم  و به کمک های امدادی پرداختیم.

مدیرعامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: 20  مجموعه امدادی در سراسر مناطق سیل زده با کمک گروه های جهادی فعالیت می کنند گردان فاطمیون و مدافع حرم افغانی هم در خوزستان فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: در منطقه سیل زده گمیشان  اولین مجموعه ای بودیم که در آنجا آشپزخانه مرکزی دایر کردیم و  بیل و چکمه و بیل  اوردیم . معتقدیم مقاومت جوانان اهل تسنن در گلستان الگوی کشور شد.

مدنی  با بیان اینکه در کنار مردم و بر سر تعهد خود هستیم، بیان کرد: سه تعهد عمده تامین لوازم خانگی، توزیع دام  و ایجاد شغل دادیم .

وی ادامه داد: امروز اولین محموله لوازم خانگی  به تعداد 1000 بسته به گلستان آوردیم و اگر انبار و زیر ساخت ها فراهم باشد تا 2000 بسته هم ظرفیت داریم.

مدنی بر هماهنگی نهادها برای تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان تاکید کرد و گفت: این هماهنگی باعث می شود که اقلام در بین همه مردم به صورت یکسان وهماهنگ توزیع شود.

وی اذعان کرد : ما برای مردم آرام و نجیب ترکمن 2000 دام تهیه کردیم و به محض اعلام شدن اسامی تا 4000راس را توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به تعهد ایجاد شغل از سوی این بنیاد اشاره کرد و گفت: یک هفته کارشناسان ما در شهرهای سیل زده در حال  بازدید  و کارشناسی هستند تا 3 هزار شغل برای مردم آسیب دیده گنبدکاووس،  آق قلا و گمیشان و با تسهیلات بلند مدت و همراه با تنفس ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.