1397-12-26 07:03
478
0
61941
به همت سپاه نینوا گلستان؛

5میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان گلستانی اهدا شد +تصاویر

آیین اهدای 300 سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی به همت سپاه نینوا گلستان و بانک انصار استان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما؛  پیش از ظهر امروز؛ همزمان با میلاد با سعادت امام جواد(ع) آیین اهدای 300 سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی به همت سپاه نینوا گلستان و بانک ان با حضور سردار حسین معروفی  و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و مسئولان بانک انصار در تالار لاله گرگان برگزارشد.

در این آیین که نوعروسان و نوداآمادها هم حضور داشتند جهیزیه ای به ارزش ریالی 5میلیار ریال به آنان اهدا شد.

اقلامی که در جهیزیه نوعروس و دامادها در نظر گرفته شد، شامل یک تخته فرش، تلویزیون، ماشین لباس شویی، جارو برقی و ظروف می باشد.

این مراسم به مناسبت چله انقلاب اسلامی  با "شعار عملی سازی گام دوم انقلاب و خدمت به منت سپاه به مردم و محرومان استان گلستان" انجام شده است.

image 2019 3 17 10 14 37 123 mOD

سردار حسین معروفی در این مراسم اظهار کرد: این مهم یک اقدام خوب جهادی در راستای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب اسلامی  است.

وی با بیان اینکه در بیاینه گام دو انقلاب توجه مقام معظم رهبری به جوانان بیان شده است، افزود: این  یعنی از گفتمان درمانی خارج و در حوزه عمل گرایی به پیشبرد اهداف نظام قرار گیرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت بی منت به مردم با محوریت جوانان  و حوزه اشتغال و ازدواج در اولویت قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا سه شعبه بانک انصار را در هفته های گذشته در شهرهای اهل سنت گنبد کاووس، بندر ترکمن و کلاله افتتاح کرده ایم و امروز برای ازدواج آنان 300 سری جهیزیه تدارک دیده ایم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: اولویت سپاه و بانک انصار، کار انقلابی است و عمل کردن به فرمان  امام است و نوکری که اسمش عبادت و نجات انسان هاست.

وی با بیان اینکه ما جان مان فدای تقریب می کنیم، یادآورشد:  تقریب این است که امام مان امروز وحدت می خواهد، دشمن هدفش جدا کردن امت از امام و مردم از حاکمیت است  لذا ما افتخار داریم که 40 درصد زوج های امروز اهل سنت چرا که برای مذهب و قومیت جایگاهی نداد و همه باهم برابرند.

معروفی تاکید کرد: امروزانسجام جبهه انقلاب اسلامی از هر چیزی ضرورتش بیشتر است تقویت جبهه انقلاب اسلامی در مقابل جبهه استکبار است که در میان جوانان ما می خواهد انشقاق بوجود آورد.

وی با بیان اینکه ما حرف می زنیم می گویند چرا برخی حرف ها را می زنید به برخی برمی خورد، اذعان کرد:  ما حرف انقلاب اسلامی و مردم را می زنیم، اگربه کسی برمی خورد  در در زمین دشمن بازی می کند ما حرف مردم را می زنیم ما به مردم می گوییم جانمان را می دهیم .

معروفی با اشاره به اهدای مدال ذوالفقار به سردار سلیمانی بیان کرد:  سردار سلیمانی احل ملاحظه نیست، او  نماد انقلابیون و سپاه است و  مدال ذوالفقار برای دفاع از فرامین ولایت دفاع از اسلام کسب کرده است و ما هم در جبهه دیگر و در کنار او به محرومیت زدایی می پردازیم.  

image 2019 3 17 10 14 45 748 WqW

وی با بیان اینکه رسالت پاسداری و غیرت دینی ما را خادم ملت کرده است، گفت: انقلابی یعنی به راحتی از کنار مشکلات  و ناملایمات مردم نمی گذرد و برای رفع آن تلاش می کند.

معروفی بیان کرد: در این برنامه هیچ شخص را تشویق نکرده و نمی کنیم و باید بی منت و کرامت این کار را انجام داد. دید سپاه کرامت است و نباید از کسی تقدیر کرد،

وی در ادامه خطاب به زوج های جوان گفت: مجموعه جوان انقلابی مسلط خطاب آقا در بیانیه گام دوم است و شما باید عامل بیانیه رهبری باشید.

فرمانده سپاه نینواگلستان با بیان اینکه در گام سوم نظام سازی قرار داریم ، گفت: امروز: انقلاب و نظام سازی را پشت سر گذاشتیم  در گام سوم دولت سازی اسلامی قرار داریم و به امید خدا به گام  چهارم تمدن سازی  در چله دوم انقلاب خواهیم پرداخت و در ایم راستا باید تمام اجزاء دولت اصلاح شوند.

وی تصریح کرد: وظیفه ای در دهه پنج انقلاب داریم که باید آن را جدی بگیریم. اول آن اهدای هزار جهیزیه به هزار زوج جوان که با مشارکت محرومیت زدایی سپاه در دو مرحله اجرا می شود.

معروفی همچین گفت: یکهزار و ۲۸۰ پروژه عمرانی زودبازده برنامه ریزی شد که بخشی از آن انجام و با شروع سال جدید این عمل با مشارکت مردم و سپاه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: 1300 پایگاه بسیج و به همین تعداد صندوق قرض الحسنه مردمی در روستاهای راه اندازی می شود .

معروفی خاطرنشان کرد:  در ظرف 11 ماه 239 صندوق قرض الحسنه مردمی فعال کردیم و که یک میلیارد آورده داشته و 124 شغل ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه اگر مسئولین پای کار اقتصاد مقومتی بودند اقتصاد ما اینگونه نبود گفت:   در سال آینده صندوق های قرض الحسنه به ۸۰۰ صندوق خواهد رسید و تمام زیرساخت ها و نیروهای آن آماده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به فعالیت سپاه در بخش کشاورزی بیان کرد:  علاوه بر این 56 هزار و 400 بسته معیشتی 5میلیون ریالی  برای نیازمندان به ارزش کلی 28 میلیارد و 400 میلیون تومان تهیه شده که با شناسایی نیازمندان به کمک معتمدین و خیرین محلات  به زودی در سراسر استان توزیع می شود.

image 2019 3 17 10 14 32 413 7R4

image 2019 3 17 10 14 49 160 6zP

image 2019 3 17 10 14 50 174 srj

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.