1397-12-25 20:03
698
0
61937
در نشست صمیمی فرماندار گرگان با اهالی رسانه مطرح شد؛

دربرابر فشارهای سیاسی ایستاده ام/ پاسخگوی عمل بخشدار من هستم نه آقای نماینده /عدم نظارت بر بازار گرگان را می پذیرم/فرمانداری گرگان طبق فرمایشات رهبری اداره شود

در نشست صمیمی فرماندار گرگان  با اهالی رسانه  ابوالقاسم صفوی بر ایستادگی اش دربرابر فشارهای سیاسی و پذیرش عدم نظارت مطلوب بر بازار گرگان  وپذیرش نقدهای منصفانه تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما؛ نشست صمیمی فرماندار گرگان  با اهالی رسانه  گرگان امشب در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزارشد .

در این نشست که دومین گردهمایی  اهالی رسانه حوزه فرمانداری گرگان محسوب می شد از عملکرد یکساله خبرنگاران این حوزه تجلیل به عمل آمد.

در ابتدا از خبرنگاران خواسته شد به ارائه نظرات و بیان خاطرات و کاستی های شهرگرگان در طول یک سال بپردازند.

ازجمله مسائلی که خبرنگاران  بیان کردند، فشارهای سیاسی برای عزل و نصب ها، عدم نظارت بر بازار قیمت های بخصوص در روزهای پایانی اسفند، وعده های محقق نشده ازجمله پروژه تراموا، کشتی کروز  و برخی اختلافات با شهرداری و شورای شهر، و عدم پیگیری پروژه گرگان بعنوان یکی از شهرهای خلاق کشور و توزیع عادلانه آگهی ها بود .

در این مراسم تعدادی از فعالان فضای مجازی به بیان خاطرات و تجربه هایشان پرداختند.

ابوالقاسم صفوی در ادامه با بیان اینکه آدمهای کوچک با مغزهای کوچک در کشور مسئولیت های بزرگ گرفتند، اظهار کرد: منِ فرماندار زمانی مسئولیتم را به نحومطلوب انجام دادم که تسهیل کارها و خواسته های مردم باشم. برای من انجام امور مردم مهم است.

وی با اشاره به فعالیت برخی فعالان تلگرامی، فعالیت گروه و کانال گرگاندوستان، افزود: این گروه مغرضانه به نقد می پردازد و معتقدم در موقعیت هایی که باید سخن بگویند و نقد کنند سکوت می کنند.الیته رسانه هایی هم داریم که با نقدهایشان برای فعالیت های ما راهگشایی می کنند،برای مثال برای انتصاب بخشدار از من فرصت بخواهید که باید در مدت زمان معین باید به این موقعیت برسید، اگر نشد نشد از معاون و نشد از استاندار بخواهید، سخن از روی محبت و کاملا منتقدانه مسئولان را بیدار می کند.

آقای تربتی نژاد با بنده قهرند .علتش هم این بود که بخشدار را خودم معرفی کردم

فرماندار گرگان درباره  فشارهای تربتی نژاد نماینده مردم گرگان وآق قلا در معرفی بخشداری بهاران ، گفت: آقای تربتی نژاد با بنده قهرند .علتش هم این بود که بخشدار را خودم معرفی کردم.من فرماندار این شهرم خودم تصمیم می گیرم  و فردی که با من هم جهت باشد همکار خودم می کنم چون پاسخگوی عمل بخشدار، من هستم نه نماینده و هزینه آن را هم پرداخت.

صفوی درباره پروژه تراموا و کشتی کروز در گرگان بیان کرد: تراموا  در شورای ترافیک شهرستان  تصویب شد و مشاورانی از شیراز و تهران راهنمای احداث و توجیه آن شده اند .البته طرح BRT طرحی کپی شده از شهرداری تهران بود .اگر موفق به ساخت آن شویم جاذبه توریستی فراوانی را در  گرگان خواهیم داشت .

وی ادامه داد: در پروژه کشتی کروز مشکل ما شهرستانی نیست بلکه در کشور است .ما حرف های خود را فراموش نمی کنیم. گرگان در اعماق زمین فرو رفته.روغن کاری دستگاه های خصوصی سخت است.ما کار دیگری جز خدمت در فرمانداری نداریم .

همچنین فرماندار گرگان در پاسخ به عدم نظارت مطلوب بازار و گرانفروشی بخصوص در ایام نزدیک به سال نو به اذعان این مطلب و پاسخ« این را می پذیرم» بسنده کرد .

در زمان انتخابات اتاق ها را برای رسانه ها شیشه ای میکنم/دهیاران حق ندارند زیر بیرق کسی سینه بزنند

وی با بیان اینکه من برای اداره شهر سیاست هایی دارم، و در زمان انتخابات اتاق ها را برای رسانه ها شیشه ای میکنم، گفت: من شهر را از سیاسی کاری خارج کردم، جرقه 40 ساله چپ و راست منافع مردم را زیر گرفته است.به دهیاران و مسئولان گفتم که حق ندارید زیر علم کسی سینه بزنید زیرا رای مردم حق الناس است.

فرمانداری گرگان طبق فرمایشات رهبری اداره شود

صفوی گفتمان انقلاب را تولید و اشتغال بیان کرد و خاطرنشان ساخت: باید فقر را ریشه کن کنیم و این جز با تولید اشتغال بدست نمی آید.فرمانداری ما باید طبق قرمایشات مقام معظم رهبری به پیش برود.فرماندار بعدی هم باید مطالبه گر باشد.

وی اقدامات فرمانداری گرگان را در یک سال اخیر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نتیجه آن در سفر رئیس جمهور به استان بود که هیچ جمع سیاسی علیه دولت حرف نزد. با حمایت ها بیش از 60 میلیارد مصوبه برای استان ثبت شدو این تولید اشتغال می کند.همه و هر کس مدعی است باید در کنارهم برای پیشرفت شهر گرگان فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.