1397-11-29 12:05
640
0
61266
دوئل خانه احزاب استان با گروههای سیاسی بدون مجوز :

مخاطب رئیس خانه احزاب گلستان چه گروههایی بودند ؟ / آیا شکاف بین اتحادیه ، جمنا و کانون حزب الله با خانه احزاب بیشتر می شود

به نظر می رسد منظور رئیس خانه احزاب گلستان از تشکل های قدیمی و باسابقه که فاقد مجوز فعالیت سیاسی بوده اما در استان مشغول فعالیتند ، "اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان" ، "کانون حزب الله" و "جمنا" می باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ مصاحبه اخیر رئیس خانه احزاب استان گلستان با یکی از خبرگزاری های محلی حاشیه هایی داشت .

مهدی بهزادیان رییس خانه احزاب گلستان در این مصاحبه گفته بود :" اکنون 18 حزب اصلاح طلب، 16 حزب اصولگرا و 5 حزب مستقل عضو خانه احزاب استان هستند اما همچنان برخی گروهها و تشکل های قدیمی با سابقه طولانی بدون مجوز در حال فعالیت هستند."

در همین رابطه یک منبع موثق به ما گفت : منظور رئیس خانه احزاب گلستان از تشکل های قدیمی و باسابقه که فاقد مجوز فعالیت سیاسی بوده اما در استان مشغول فعالیتند ، "اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان" ، "کانون حزب الله" و "جمنا" می باشد .

در حال حاضر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان توسط محمد حسین علی اصغری و کانون حزب الله هم توسط اکبر پریچهر مدیریت می شود ، مدیریت جمنا استان نیز بنظر می رسد با فتح الله نوری می باشد .

این موضوع قبلا هم توسط برخی دیگر از اعضای خانه احزاب به صورت پراکنده مطرح شد اما بهزادیان آن را علنی کرد هر چند نامی از این گروهها نبرد .

باید دید در ادامه دوئل خانه احزاب استان گلستان با این گروههایی سیاسی بدون مجوز به کجا ختم خواهد شد .

خانه احزاب مدعی است طبق قانون هر گروه یا حزب سیاسی برای فعالیت باید مجوز قانونی از وزارت کشور داشته باشند وگرنه باید جمع شود .

لذا باید منتظر واکنش این گروهها باشیم تا ببینیم چه توجیهی برای تداوم فعالیت خود دارند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.