1397-11-29 08:26
455
0
61255
ارشد آجا در استانهای گلستان و مازندران:

آمریکا و اسرائیل توان براندازی در ایران را ندارند/ برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید به نصایح رهبری گوش دهیم/ جوانان بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند

ارشد آجا در استانهای گلستان و مازندران گفت: دشمن در حوزه فضای مجازی و دستگاههای ارتباط جمعی برنامه ریزی کرده تا اعتماد بین مردم و مسئولان را از بین ببرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ امیر سرتیپ دوم محمد غفاری در یادواره ۲۴ شهید خیابان جنگل کردکوی و یادبود شهید مصطفی ردانی پور اظهار داشت: شهدا باعث بیداری ملت ها می شوند و تمامی نقشه های دشمنان ناکام می ماند.

وی با بیان اینکه شهدا به برپایی یادواره ها نیازی ندارند، افزود: بلکه ماییم که به تکریم و درس گرفتن از صبر خانواده های شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا، روحیه شهادت طلبی و ایثارگری بعنوان یک ارزش در جامعه نیاز داریم.

ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران تصریح کرد: ما که در میدان حضور داریم باید کاری زینبی کنیم تا راه و اهداف شهدا، اهداف امام و ارزش های انقلاب زنده بماند و دنبال شود.

غفاری در بخش دیگر از سخنان خود به راهبرد جدید آمریکا و وظایف مردم و مسئولان در مقابله با این راهبرد اشاره کرد و گفت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد. در این چهل سال دشمنان قسم خورده این انقلاب دست از توطئه نکشیدند و نخواهند کشید.

آمریکا می گوید آنچه را که شما با انقلابتان از ما گرفتید باید به ما برگردانید

وی با بیان اینکه آمریکا می گوید آنچه را که شما با انقلابتان از ما گرفتید باید به ما برگردانید، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها قبل از انقلاب بر روی ایران سیطره کامل داشتند. شاه ملعون برای تصمیمات خود با سفیر آمریکا مشورت می کرد و معمولا دستور می گرفت. هواپیمای جنگی ایران در جنگ آمریکا با ویتنام به آمریکا کمک می کرد بدون آنکه شخص اول مملکت یعنی شاه در جریان باشد. این ذلت در آن زمان بود لذا آمریکایی ها می خواهند تا برگردیم به همان دوران و زیر سیطره و سلطه خفت بار آنان باشیم.

این مقام ارشد ارتش در گلستان اذعان کرد: آمریکایی ها این خواسته خود را با بهانه های مختلفی همچون ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند، انرژی هسته ای، نفوذ منطقه ای ایران، قدرت موشکی و حمایت تروریست بیان می کنند.

آمریکا می خواهد ایران همانند عربستان سعودی “گاو شیرده” باشد

امیر غفاری با تأکید براینکه آمریکا می خواهد ایران همانند عربستان سعودی “گاو شیرده” باشد، متذکر شد: عده ای در داخل دل خود را با دموکرات و جمهوری خواه و… خوش می کنند. که اگر یک جمهوری خواه روی کار آید وضعیت ما بهتر می شود و اگر یک دموکرات روی کار آید وضعیت ما فلان می شود. قابل توجه این افراد که جمهوری خواه و دموکرات فرقی با هم ندارند و دشمنی هر دو جناح با ایران دیرینه است.

وی اذعان کرد: دشمنی های آمریکا در این ۴۰ سال مشخص کرده که هدف آنها از بین بردن دین مبین اسلام و خط امام و رهبری است..

ارشد آجا در استانهای گلستان و مازندران آمریکا با خروج ترامپ از برجام، سه راهبرد را در اتاق فکر خود بر علیه جمهوری اسلامی ایران تعریف کرد، افزود: ابتدا تشدید تحریم ها که آثار آن این روزها بر گرده قشر ضعیف جامعه نمایان شده است. دوم تشکیل ائتلاف جهانی بر علیه ایران که دوره گردی وزیر امور خارجه آمریکا در کشورهای مختلف و برگزاری کنفرانس ورشو در همین راستا است و سوم دامن زدن به شکاف های داخلی، اقتصادی، حزبی، گروهی و صنفی است.

راهپیمایی منافقین در خیابان های ورشو برعلیه مردم ایران

غفاری تصریح کرد: منافقین در خیابان های ورشو بر علیه مردم ایران به آمریکا می گویند بر گرده این ملت که میخواهند از انقلاب خود دفاع کنند فشار وارد کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها این سه راهبرد خود را در سه بازه زمانی اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت معرفی کردند، گفت: اولین اهداف کوتاه مدت آمریکا برهم زدن امنیت کشور است. دشمن بدنبال این است امنیت را از ما بگیرد تا مردم ما احساس امنیت نکنند. اهداف میان مدت آمریکا اقتصادی است لذا با تنگ کردن معیشت، ناامید کردن، خسته کردن و بی اعتمادی بین مسئولان و مردم است اعتراضات را بوجود آورد. اهداف بلند مدت آمریکا جمله مسخره تمامی گزبنه ها روی میز است. اما امروز دیگر صحبت از گزینه نظامی و تغییر نظام نیست.

آمریکا و اسرائیل توان براندازی در ایران را ندارند

این مقام نظامی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل توان براندازی در ایران را ندارند، افزود: به همین دلیل تغییر رفتار را پیش کشیدند و می گویند فقط باید اسمی از جمهوری اسلامی بماند و اینکه شما ملت غیور ایران دست از ارزشها و آرمانها بردارید.

غفاری تأکید کرد: دشمن در حوزه فضای مجازی و دستگاههای ارتباط جمعی برنامه ریزی کرده تا اعتماد بین مردم و مسئولان را از بین ببرد.

وی بیان کرد: آمریکا با این ویژگی ایران که پیام ما کمک به مستضعفین دنیا و کمک به اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی باشد، مشکل دارد.

 

جوانان ایرانی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی امام خامنه ای را حتما مطالعه کنند

فرمانده لشگر ۳۰ پیاده گرگان با تأکید براینکه جوانان ما پیامی که مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب صادر کردند را حتما مطالعه کنند چراکه این بیانیه حاوی مطالب بسیار مهمی است، افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه تبیین می کنند که دشمن در چه فکری است و ما چه وظیفه ای داریم.

امیرغفاری با اشاره به اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید به نصایح رهبری گوش کنیم، گفت: چند سالی است که مقام معظم رهبری سالها را با نام اقتصادی نامگذاری می کنند. آن روزها که ما اینطور مشکل اقتصادی نداشتیم مقام معظم رهبری مقوله مهم اقتصاد مقاومتی و اقتصاد بدون نفت را مطرح کردند ولی به نحو احسن توسط مسئولان به آن عمل نشد.

باید به جوانان ایران اسلامی اعتماد کنیم/مواظب نفوذ دشمن باشیم

وی با عنوان اینکه باید به جوانان ایران اسلامی اعتماد کنیم، خاطرنشان کرد: اعتماد جوانانی که پر از شور و هیجان هستند و با فکر جوان خود خلاقیت های زیادی در سر دارند.

ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران با بیان اینکه سومین نکته که باید به آن توجه شود هوشیاری و عدم اعتماد به آمریکا و اروپا است، متذکر شد: دشمن شناسی و جلوگیری از نفوذ و نفوذپذیری دشمن موضوع بسیار مهمی است چراکه باید سعی کنیم در جمع خود نفوذی نداشته باشیم و نفوذپذیر نباشیم و تحت تأثیر هر چیزی قرار نگیریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.