1397-11-28 05:20
670
0
61223
معاون دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور

رقابت ۲۵۰ دانشجو در نمایشگاه ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه پیام نور در گرگان

معاون دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: نمایشگاه ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه پیام نور از امروز در گرگان مرکز استان گلستان گشایش یافت.

به گزارش گلستان ما، امین ناجی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه پیام‌نور اظهارداشت: نمایشگاه ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور امروز در گرگان گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه دانشجویان پیام نور از 31 استان کشور، توانمندی‌های خود را در 3 بخش نشریات، انجمن‌ها و کانون‌ها در 31 غرفه در معرض داوری قرار داده‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه اظهار کرد: با برگزاری این جشنواره و نمایشگاه‌ها ما می‌توانیم توانمندی‌های دانشجویان خود را که به سبکی خاصی آموزش داده می‌شوند به کشور نشان دهیم.

ناجی گفت: با برگزاری این‌گونه نمایشگاه و جشنواره‌ها و ارائه توانمندی‌ها می‌توانیم این پتانسیل‌ها را به مردم و علاقمندان به آموزش عالی نشان دهیم.

وی از حمایت ویژه از برگزیدگان این نمایشگاه و جشنواره خبر داد و گفت: 250 نفر از دانشجویان سراسر کشور در این نمایشگاه در 31 فرعه حضور دارند که از نفرات برتر حمایت‌های مادی و معنوی خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور افزود: برترین‌های این نمایشگاه در بخش‌های مختلف در روز 29 بهمن معرفی می‌شوند و نفرات برتر این جشنواره و نمایشگاه همانند جشنواره‌های قبلی در پرداخت شهریه حمایت خواهند شد و در پرداخت شهریه سال 98 به آنان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.