1397-11-26 21:53
407
0
61196
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

اگر فرهنگ مدیریت جهادی احیا شود نشدنی‎ها را شدنی خواهیم کرد

با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین امت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: امروز نیازمند گفتمان وحدت در جامعه در برابر توطئه‎های دشمنان هستیم و اقتدار بدون ایثار به وجود نمی‎آید.

 به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی در چهارمین همایش فاتحان فاو که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس گیلان، مازندران و گلستان برگزار شد، اظهارکرد:عملیات فاو امید را در آن دوران در بین رزمندگان به وجود آورد و این حماسه جاوید باعث عزت و سربلندی ملت ایران به دستان رزمندگان اسلام شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به عملیات تروریستی جاده خاش- زاهدان اشاره کرد و افزود: 28 تن از پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ناجوانمردانه بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند.

معروفی گفت: بیشتر این پاسداران از لشکر 14 اصفهان بودند که در یک عملیات انتحاری ناجوانمردانه در جاده خاش - زاهدان به شهادت رسیدند و به مردم اصفهان این شهادت را تسلیت عرض می‎کنم.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس اخلاص در عمل بود، افزود: 75 روز مجاهدت در عملیات فاو و کارخانه نمک اتفاق افتاد و وفا، دوستی و صمیمیت در یک جنگ نابرابر، نشدنی‎ها را شدنی کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه ولایتمداری رزمندگان باعث سربلندی ما در هشت سال دفاع مقدس شد، ادامه داد: امروز وضع ما با آن دوران قابل قیاس نیست ولی اراده‎ها و توکل‎ها کم شده و اگر فرهنگ مدیریت جهادی هشت سال دفاع مقدس دوباره احیا شود باز هم نشدنی‎ها را شدنی خواهیم کرد.

معروفی با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین امت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: امروز نیازمند گفتمان وحدت در جامعه در برابر توطئه‎های دشمنان هستیم و اقتدار بدون ایثار به وجود نمی‎آید.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ دشمن نتوانست به خاطر اختلافات سیاسی بین رزمندگان اختلاف ایجاد کند، متذکر شد: امروز نیز ما نیازمند چنین وحدتی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکیدکرد: سپاه و بسیج ازهم جدا نیستند ما در انقلاب اسلامی سه سپاه داریم یک سپاه شهدای ما هستند که جلوی آنها زانو می‎زنیم و سپاه دوم ایثارگران و پیشکسوتان هستند که در دفاع از ارزش‎ها و دفاع از میهن نمونه است./شبستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.