1397-10-13 17:48
2212
0
60037
آیا هروی تحت فشار است ؟

انتصاب یک غیر متخصص به سرپرستی داروخانه هلال احمر گلستان + سند

 علی اصغر هروی مدیر عامل هلال احمر استان گلستان طی حکمی الهام اختری را به عنوان جانشین ، قائم مقام و در کمال تعجب سرپرست دارو خانه هلال احمر استان گلستان معرفی کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ داروخانه شبانه روزی هلال احمر استان گلستان یکی از بزرگترین داروخانه های هلال احمر شمال کشور است که حجم بالایی از تبادلات دارو و تراکنش های مالی داشته و مردم مرکز استان و سایر شهرستانها طی شبانه روز برای تامین دارو به این داروخانه مراجعه می کنند لذا می طلبد فردی بر آن مدیریت کند که اشرافیت کافی و کامل داشته باشد .

اما الهام اختری در حالی 23 مهرماه امسال حکم سرپرستی داروخانه شبانه روزی هلال احمر استان گلستان را گرفته که مدرک تحصیلی اش در مقطع لیسانس و فوق لیسانس تربیت بدنی است .

حال آنکه طبق ضوابط فردی که متصدی داروخانه می شود باید مدرک لیسانس یا فوق لیسانس مرتبط با حوزه پزشکی داشته باشد ، 5 سال سابقه خدمت موثر در جمعیت هلال احمر و از همه مهمتر حداقل دو سال در داروخانه کار کرده باشد .

ذکر این نکته هم ضروری است اختری در سال 83 به عنوان متصدی خدمات اداری جذب هلال احمر گلستان شد و الان با گذشت 14 سال با گذراندن مراحلی چون معاون شعبه و معاون امور جوانان ، به جانشینی و قائم مقامی مدیر عامل رسیده که این هم چای تعجب دارد.

همه این انتصابات نشان می دهد که مدیر عامل هلال احمر استان انتصاب نامعقولی و نسنجیده ای را انجام داده که این نشان می دهد تصمیم گیری ها در این سازمان احتمالا از بیرون هدایت و با فشارها یا سفارشات افرادی خاص صورت می گیرد .

گفتنی است الهام اختری در زمان مدیریت حسین احمدی در هلال احمر گلستان به مازندران رفته و در تاریخ 19 دیماه 96 ازسوی دکتر مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، به سمت سرپرست معاونت داوطلبان هلال احمر مازندران منصوب شده بود .

جا دارد که در دولت تدبیر و امید افرادی پست بگیرند که مدارک و مدارج تخصصی را طی کرده باشند مخصوصا بحث داروخانه که با سلامت مردم و امنیت روانی آنها گره خورده و به هیچ وجه شوخی بردار نیست .

93564

photo 2018 12 29 17 26 44

photo 2018 12 29 17 26 54

photo 2018 12 29 17 26 56

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.