1397-09-23 13:14
458
0
59534
برای تاکید در ارائه خدمات 40 ساله نظام صورت گرفت

نامه تاریخ‌نگار گلستانی به رئیس جمهور/ 4 میلیون پروژه عمرانی طی 40 سال بعد از پیروزی انقلاب

غلامرضا خارکوهی تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور تاکید کرد: حدود 4 میلیون پروژه کوچک و بزرگ در شرایطی انجام شد که در طول این سال‌ها ملت و دولت ایران همواره مورد ظالمانه‌ترین تحریم‌ها، توطئه‌ها و دشمنی‌ها قرار داشته است.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا خارکوهی تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواست به وزارتخانه‌ها، استانداران و سازمان‌های وابسته به دولت تاکید فرمائید خدمات 40 ساله جمهوری اسلامی را در زمینه‌های مختلف از سراسر کشور، جمع‌آوری و جمع‌بندی کرده و به‌طور مکتوب منتشر کنند.

متن کامل نامه این تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی از استان گلستان به شرح ذیل است:

رئیس محترم جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی(دامه التوفیقاته) 21/9/97
سلام علیکم
با احترام، نظر به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و چنین مناسبتی دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است، شایسته است وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات وابسته به دولت و حاکمیت، علاوه بر جشن‌ها و جلسات و برنامه‌های فرهنگی و هنری که اجرا می‌کنند، به طور ویژه به انعکاس خدمات و دستاوردهای بی‌شمار عمرانی، اقتصادی، رفاهی، علمی، صنعتی، سیاسی و اجتماعی 40 سال گذشته در نظام جمهوری اسلامی و مقایسه انبوه خدمات این دوره با حکومت 57 ساله منحوس پهلوی بپردازند.

*رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب در حال اِلقاء شُبه ناکارآمدی نظام اسلامی و تضعیف روحیه انقلابی و ارزشی اقشار مختلف هستند
بی‌تردید، ارائه آمار خدماتِ وافرِ جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته، هم موجب روشنگری نسل جوان نسبت به کارآمدی این نظام می‌گردد و هم پاسخ مستندی است به تبلیغات سوء و گسترده رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب داخلی که هر روز و هر لحظه در حال اِلقاء شُبه ناکارآمدی نظام اسلامی و تضعیف روحیه انقلابی و ارزشی اقشار مختلف جامعه هستند.
متأسفانه در سال‌های اخیر سازمان‌های دولتی و اجرایی رَویه ناپسندی را در پیش گرفته‌اند و آن اینکه هر مدیری تنها گزارش دوره کوتاهِ مدیریت خود را به مردم ارائه می‌دهد و زحمات مدیران ادوار گذشته را یا اعلام نمی‌کنند و یا تضعیف می‌کنند.

این امر موجب شده که همواره آمارهای ناقص و اندک از عملکرد دولت جمهوری اسلامی در افکار عمومی نقش ببندد و زحمات و پیشرفت‌های 40 ساله این نظام، ناچیز قلمداد شود.
در نتیجه رسانه‌های بیگانه و شیاطین داخلی با سوءاستفاده از این وضعیت، با هزار نیرنگ و دروغ در فضای مجازی، شبکه‌ها، نشریات و کتاب‌های خود چنین اِلقاء می‌کنند که در دوره حکومت پهلوی، ایران بهشت بَرین بوده! ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ کاری در کشور انجام نشده است!

*فقط در 10 سال نخست دوره انقلاب، بیش از همه عمر 57 ساله رژیم پهلوی به ملت بزرگ ایران خدمات‌رسانی شده است/ 4 میلیون پروژه کوچک و بزرگ طی 40 سال بعد از پیروزی انقلاب
در صورتی که خود دشمنان خارجی و مُغرضان داخلی هم می‌دانند که ایران در دوره پهلوی یک زندان مخروبه بود و با وجود آنکه دولتِ شاه نه تنها تحریم نبود، بلکه آمریکا و اروپا بهترین رابطه را با او داشتند و بیشترین حمایت را از او می‌کردند، ولی با این وجود، 80 درصد مردم ایران فاقد امکانات رفاهی و زیربنایی بودند و در فقر و فلاکت زندگی می‌کردند. در حالی که فقط در 10 سال نخست دوره جمهوری اسلامی، بیش از همه عمر 57 ساله رژیم پهلوی به ملت بزرگ ایران خدمات‌رسانی شده است.
جناب آقای رئیس جمهور! بررسی‌ها و مستندات تاریخی نشان می‌دهد که طی 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حدود 4 میلیون پروژه کوچک و بزرگ، در زمینه‌های عمرانی، علمی، فرهنگی، صنعتی، اقتصادی و اجتماعی توسط نهادهای دولتی و با مشارکت مردم و بخش خصوصی، در نقاط مختلف ایران به اجرا در آمده که در تاریخ بی‌نظیر است. خدمات ارزنده فوق در شرایطی عرضه شده است که در طول این سال‌ها ملت و دولت ایران همواره مورد ظالمانه‌ترین تحریم‌ها، توطئه‌ها و دشمنی‌ها قرار داشته است.
لذا از جنابعالی به عنوان رئیس قوه مجریه انتظار می‌رود که به وزارتخانه‌ها، استانداران و سازمان‌های وابسته به دولت تاکید فرمائید خدمات 40 ساله جمهوری اسلامی را در زمینه‌های مختلف از سراسر کشور، جمع‌آوری و جمع‌بندی کرده و به‌طور مکتوب منتشر کنند و در معرض دید عموم ایرانیان و جهانیان قرار دهند و در این میان مدیرانی که در این امر مهم کوتاهی می‌کنند نیز مورد بازخواست قرار گیرند.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما

غلامرضا خارکوهی تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی

 

انتهای پیام/فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.