1397-09-23 07:46
1369
0
59520
امام جمعه کلاله:

مجمع تشخیص مصلحت نظام روند بررسی لایحه‎های FATF را متوقف کند/ نمایندگان نسبت به اقدامات لاریجانی واکنش نشان دهند/ نمایندگان از برجام عبرت بگیرند

امام جمعه کلاله گفت: نمایندگان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در مواردی که بحث نظام و ارمان های آن است، توجه ویژه ای داشته باشند تا دست به خودتحریمی نزنیم و مجمع نیز روند بررسی لایحه های FATF را متوقف کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در گفتگویی در واکنش به ارسال دو لایحه از لوایح FATF به مجمع تشخیص مصلحت، اظهار داشت: همانطور که در گذشته نیز اشاره داشتیم، FATF توطئه دشمن برای کشور ایران است و با اجرایی شدن این طرح، نوعی خود تحریمی را رقم خواهیم زد.

وی افزود: برگشت لایحه CFT توسط شورای نگهبان نشان از آگاهی و هوشیاری این شورا است و این خودحساسیت موضوع را می رساند و مسلما براساس قوانین موجود، لوایح برگشت خورده باید مجددا به رای نمایندگان مجلس برسد.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام روند بررسی لوایح ارسالی از سوی رئیس مجلس که به رای نمایندگان مجلس گذاشته نشده است را متوقف کند.

حجت الاسلام کشیری گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، می طلبد که نمایندگان مجلس نسبت به این اقدام لاریجانی واکنش مناسب نشان دهند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بلایی که 5+1 بر سر کشور و هسته ای آورد، در عبرتی برای نمایندگان ما باشد تا بل دستان خود، کشور را تحریم نکنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.