1397-08-26 16:32
476
0
58809
شهردار گرگان عنوان کرد؛

المان و تصاویر شهدای واقعه تاریخی ۵ آذر گرگان رونمایی می‌شود

شهردار گرگان از نصب المان و تصاویر شهدا در خیابان پنجم آذر گرگان به مناسبت روز ملی گرگان خبر داد و گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت روز ملی گرگان همزمان با سالروز این واقعه تاریخی در گرگان اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره اقدامات برنامه‌ریزی شده برای روز ملی گرگان در روز 5 آذر، اظهار داشت: واقعه پنجم آذر به عنوان یک واقعه تاریخی است که آن‌گونه که باید و شاید به آن پرداخته نشده و این واقعه از زوایای مختلف قابل توجه است.

وی ادامه داد: پنجم آذر روز ملی گرگان است و در این راستا شهرداری گرگان برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده که نصب المان‌های مرتبط با این واقعه در خیابان پنجم آذر یکی از برنامه‌ها است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: بازسازی این واقعه تاریخی در قالب نقاشی بزرگ دیواری در این خیابان، نصب 5 سقاخانه و نصب تصاویر شهدای پنجم آذر در مسیر خیابان پنجم آذر، دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرداری گرگان برای این روز بزرگ است.

دادبود بیان کرد: برای روز ملی گرگان و زنده نگه داشتن واقعه پنجم آذر در گرگان کمیته ویژه‌ای تشکیل شده که شهرداری گرگان هم عضو این کمیته است و این کمیته برنامه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده است.

شهردار گرگان تاکید کرد: برنامه‌های شهرداری گرگان اقدامات جدای از برنامه‌های این ستاد است که به صورت مستقل در دستور کار دارد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.