1397-08-25 09:22
666
0
58773
سردار مهری در گفت و گو با گلستان ما :

اقدامات انجام شده در جاده های گلستان کافی نیست / دوربرگردانها را تایید نمی کنیم

رئیس پلیس راهور ناجا  گفت :اداره راهداری در حد مقدورات اقداماتی را انجام داده اما این کافی نیست و گلستان یکی از استانهایی است که تقاطع های همسطح در جاده اصلی زیاد دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا که صبح امروز جمعه 25 ابان ماه در مراسم تشییع پیکر مرحوم نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور و معاونش در گرگان شرکت کرده بود در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما در خصوص اینکه نزدیک به ده سال است در خصوص جاده غرب استان که هیچ دوربرگردانی ندارد تذکر داده ایم اما چرا کسی گوش نکرد در حالیکه ورزشگاه آزادی با 200 ایراد ظرف دو هفته تکمیل شد ، گفت : کشور  ما بیش از 5000 نقطه حادثه خیز دارد که 2000 درون شهری و 3400 نقطه برون شهری می باشد .

سردار مهری افزود : این نقاط در گذشته حدود 8 هزار تا بوده اما با تلاش مسئولان سالهای گذشته کاهش پیدا کرده است .

وی تصریح کرد : برای اینکه این نقاط را به نقاط غیر همسطح تبدیل کنیم برنامه مدونی میخواهد و مجلس سال گذشته تصویب کرده که با تخصیص بودجه این نقاط را کم کند.

رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد : اداره راهداری در حد مقدورات اقداماتی را انجام داده اما این کافی نیست و گلستان یکی از استانهایی است که تقاطع های همسطح در جاده اصلی زیاد دارد .

مهری به دوربرگدانها اشاره کرد و گفت : همین دوربرگردانهایی که احداث شده پرخطر است ، قبلا بیش از 80 نقطه در استان داشتیم که آنها هم جزو همین نقاط است که باید اصلاح هندسی شود .

این مقام مسئول در ادامه به سوالی دیگر از این پایگاه خبری در خصوص اینکه چرا غرب استان هیچ دوربرگردان ندارد ولی در شرق گرگان به ان طرف شاهد دوربرگردانها هستیم ، اظهار داشت : این دوربرگردانها به این شکل مورد تایید پلیس نیست.

مهری تاکید کرد : ما می گوییم باید روگذر و زیر گذر یعنی تقاطع غیر همسطح باشد وگرنه هر لحظه و همیشه باید منتظر حادثه باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.