1397-08-25 08:28
587
0
58770
استاندار گلستان:

حادثه بسیار سخت و سهمگینی بود / تقاطعهای خطرناک در استان زیادند / تقاطع های خطرناک را در سفر قبلی آخوندی به او نشان دادیم

استاندار گلستان گفت: بیشتر جاده های استان ما در تقاطع مرگ قرار دارد ودر اولین شورای ترافیک تمام تقاطعها خطرناک را در سفر اخوندی وزیر سابق راه به وی نشان دادیم که این نقاط  باید اصلاح شود.

به گزارش گلستان ما؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان در مراسم بدرقه  پیکرمرحومان دکتر نوربخش و تاج الدینی در گرگان گفت:این حادثه سخت و سنگینی بود و امیدواریم چنین حوادثی دیگر در استان نداشته باشیم و امروز همه مسئولین  امدن به هرحال کاری از دست ما بر نمیامد و این دو عزیز را از دست دادیم.

استاندار گلستان افزود: من و وزیر در صحنه بودیم و اصرار آقای نوربخش بود بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی داشته باشیم چرا که به سبب اینکه برنامه علی آباد را اضافه کردیم برنامه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی در برنامه ما نبود ولی مرحوم اصرار داشت به همکاران تامین اجتماعی سر بزنیم.

هاشمی با بیان اینکه بیشتر جاده های استان ما در تقاطع مرگ قرار دارد بیان کرد: در اولین شورای ترافیک تمام تقاطع ها خطرناک را در سفر آخوندی وزیر سابق راه به وی نشان دادیم که این نقاط باید اصلاح شود .

وی افزود:امسال خوشحال بودیم با فشار راهنمایی رانندگی و با سختگیری هایی که داشتیم میزان کشته های جاده ای را 186 کشته به 143 کشته برسانیم و در شش ماه اول نزدیک 45 نفر کمتر شده بودند.

استاندار گلستان گفت:خودروی من و وزیربا دوسه متر فاصله در صحنه بودیم  و تریلی به ماشین ما برخورد نکرد و به ماشین بعدی اصابت کرد و این اتفاق تلخ رخ داد.

هاشمی ادامه داد: بنده از بزرگی ها و خدمات دکتر نوربخش بی خبر بودم ولی در سخنان وزیر بود که وی یک روز در شهر ری رایگان  به مردم خدمت می کرد واین ضایعه را به خانواده و همسرشان تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.