1397-07-25 03:06
2103
1
57901
آقایان کاری نمی کنند نمک روی زخم مردم نپاشند !

جناب چراغعلی ! طبق کدام شاخص ها خیانت را رتبه بندی می کنند ؟ / مستندات شما برای خائن بودن مردم گلستان چیست ؟

مگر خیانت را می شود رتبه بندی کرد ؟ مگر آنهایی که خیانت می کنند در جلوی چشم های آقای چراغعلی این کار را کرده اند و یا به وی از قصد خیانت شان اطلاع داده اند که وی اینگونه مردم گلستان را خائن می داند ؟

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان از آن دسته مدیرانی است که همواره صحبتهایش نقل محافل خصوصی و خبری است و سعی کرده همواره فراتر از اخبار روز حرفی برای گفتن داشته باشد .

اینکه چطور عبدالرضا چراغعلی با فوق لیسانس معماری سر از اداره کل امور اجتماعی استانداری گلستان در آورده حکایتها دارد اما اگر به قول ایشان آسیبهای اجتماعی استان بالاست ، یکی از دلایلش ناآشنایی وی با این حوزه غیر مرتبط با رشته تحصیلی اش می باشد و اول از همه باید به دولتی خرده گرفت که ادعای انتصابات تخصصی و کارشناسی را دارد!!

اما روز گذشته چراغعلی سخنی را مطرح کرد که در باشگاه خبرنگاران جوان و کانال گرگان منتشر شد و در آن استان گلستان را دارای رتبه 2 کشور در خیانت زناشویی مطرح کرد .

این روزها با وجود تلگرام و ماهواره ها و خیمه سنگین فرهنگی دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده ها ، دغدغه های ذهنی زیادی در خانواده های ایرانی بوجود آمده تا جایی که زن به شوهر و شوهر به همسر و اعضای خانواده نسبت به هم گاها دچار تشکیک می شوند .

در چنین فضایی باید حس اعتماد و همدلی و گذر از شکهای بیهوده که انرژی و جوانی و عمر زندگی افراد را بر باد می دهد و باعث فروپاشی خانواده می شود ، تقویت شود نه اینکه با پمپاژ اخبار منفی جامعه را بیش از پیش بدبین کرد .

با این خبر منفی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان شک بسیاری از خانواده ها و زنان و شوهران نسبت به هم بیشتر شده و ذهنیت خیانت در ضمیر هر یک از افراد خانواده جای گرفته است .

اما آقای چراغعلی چطور توانسته خیانت را رتبه بندی کند ؟

مگر خیانت را می شود رتبه بندی کرد ؟

مگر آنهایی که خیانت می کنند در جلوی چشم های آقای چراغعلی این کار را کرده اند و یا به وی از قصد خیانت شان اطلاع داده اند که وی اینگونه مردم گلستان را خائن می داند ؟

اصلا خیانت در یک فضای سربسته و عموما دونفره رخ می دهد و شاید بعضی وقتها مشخص شود اما خیلی از اوقات نیز مشخص نمی شود و گاها نیز پوشش شرعی و قانونی دارد که امثال چراغعلی شاید ندانند چه توافقی فیمابین حاصل شده است ، اصولا این مقولات جزو امور شخصی مردم است و سرک کشیدن به این موارد نمی تواند حالت خوبی داشته باشد .

اطاله کلام اینکه آقای چراغعلی باید پاسخگو باشد بر اساس کدام ادله و مستندات مردم گلستان را خائن می داند و بذر شک و تردید را در دل و ذهن خانواده های گلستانی می کارد .

انتشار چنین اخباری فقط دستمایه یک سری افراد برای فشار بیشتر به کشور در این وضعیت بحرانی قرار می گیرد وگرنه خود او مقصر اصلی این ماجراست که با وجود هزینه های میلیاردی در حوزه آسیب های اجتماعی چرا رتبه خیانت مردم گلستان از هفتم کشور را به رتبه دوم آورده است .

مثال امروز چراغعلی مثال معروف است که می گوید : خود گویی و خود خندی ، به به چه هنرمندی !!

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حاجیلری

دوست عزیز گلستان ما لطفا قبل از نگارش متن یکم تحقیق کن بعد بنویس فقط مشکلات حزبی رو برای تخریب در نظر نگیر

0
0
پاسخ
1397-07-25 09:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.