1397-07-24 15:30
685
0
57897
در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار گلستان مطرح شد؛

سردار ملک جایگزین جمشیدی شد/ جای خالی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گلستان

مدیران کل جدید و قدیم حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برتسریع در راه اندازی پارک موزه گلستان تاکید کردند.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک در مراسم معارفه خود که با حضور امیر فهمیده جانشین حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در گرگان برگزارشد، اظهارکرد: از همه مسئولان متولی و دغدغه مندان عرصه دفاع مقدس جهت راه اندازی مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان مدد می جوییم تا خدمتی که باید به نسل جوان کشور و شناساندن ارزش های انقلاب اسلامی به درستی انجام دهیم.

وی افزود: استان گلستان در دفاع‌ مقدس خوش درخشید، سند زنده این افتخار شهداء و پیشکسوتان و رزمندگان هستند لذا باید این ارزشها برای نسل جوان تبیین شود و این رسالت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس گلستان تصریح کرد: باید راه و رسم و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

مسعود جمشیدی مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان در ادامه گفت: 9 ماه در خدمت شهداء و ایثارگران استان گلستان بوده ام و تلاش بسیاری برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان انجام داده ام.

وی اذعان کرد: جای خالی یک مرکز فرهنگی برای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در گلستان حس می شود. در این مدت رایزنی های فراوانی کرده ایم و حتی التماس کرده ام تا بتوانیم در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان گامی موثر برداریم.

جمشیدی ادامه داد: در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس و ایجاد این مرکز فرهنگی مسوولان متولی پای کار آمدند و خوشبختانه مقدمات آغاز دوباره کار فراهم شده است.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه استان گلستان نقش ارزشمندی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشته است، تصریح کرد:  این ایثارگری ها را امروز نیز در حوزه شهدای مدافع حرم می بینیم لذا برای ماندگاری آن باید مرکز فرهنگی برای نسل جوان ایجاد شود.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان امروز با حضور امیر فهمیده قاسم زاده و جمعی از مسئولان استانی و نظامی در سالن نور لشکر 30 گرگان برگزارشد.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.