1397-06-30 08:49
975
0
57125
برخی ها دایه مهربان تر شده اند ؛

تجمع پرستاران گلستانی انتخاباتی است / سازمان نظام پرستاری سه سال برای پرستاران کاری نکرد

 در حالیکه تعدادی از پرستاران گلستانی درخواست تجمع کردند ، جمعی دیگر از پرستاران این رویکرد را در آستانه انتخابات نظام پرستاری ، انتخاباتی دانسته اند .

 به گزارش گلستان ما ؛  در حالیکه تعدادی از پرستاران گلستانی درخواست تجمع کردند ، جمعی دیگر از پرستاران این رویکرد را در آستانه انتخابات نظام پرستاری ، انتخاباتی دانسته اند .

این عده عنوان کرده اند : افرادی که سه سال در نظام صنفی هیچ فعالیت خاصی را برای رفاه همکاران نداشتند الان در آستانه انتخابات نظام پرستاری دایه مهربانتر از مادر شده اند.

 همچنین در ادامه این بیانیه آمده است :

 تلاش و کوشش مدیریت جهادگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان را در این زمان حساس چگونه باید مورد تقدیر قرار داد و محیطی آرام را فراهم تا شرایط بهبود وضعیت رفاهی همکارانی که پر توان و نورانی رسالت زینب گونه خود را انجام می دهند ایجاد کنیم.

 همچنین از همکاران ارجمند و گران سنگ تقاضا داریم از ارزشهای اجتماعی و فرهنگی خود در تقابل با بیانیه واهی دفاع کنند.

 تصمیمات تکراری افرادی که نه به فرمایشات رهبری و نه شرایط خاص هجمه استکبار جهانی به نظام مقدس در جنگی نابرابر اقتصادی را درک می کنند و مطالبات صنفی خود را به کف خیابان می آورند تا بدون در نظر گرفتن تلاش مسئولین نظام در استان و کشور برای رفع مشکلات جاری ملت شریف، بیانیه صادر می کنند و همکاران را با ارائه توجیهات واهی به کف خیابان بیاورند و شخصیت جامعه پرتلاش پرستاری و پزشکی را مطالبه گر خیابانی مطرح می کنند و اخبار سو به  جامعه خبری دشمن می دهند.، قابل درک نمی باشد.

 جمعی از پرستاران استان گلستان

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.