1397-06-30 08:54
577
0
57123
مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبرداد؛

طوفان در گلستان ۱۰ مصدوم و یک فوتی همراه داشت

مدیرکل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: در بارندگی و باد شدید شامگاه چهارشنبه 28 شهریور، خساراتی به منازل مسکونی و تأسیسات برق استان وارد شد و متاسفانه یک شهروند آزادشهری فوت شد.

به گزارش گلستان ما؛ مجتبی جمالی گفت: میزان بارندگی در استان از سه میلی متر تا ۳۴ میلی متر گزارش شده و بیشترین میزان بارش در مزرعه بخش وشمگیر بوده است.

وی افزود: ایستگاه های هواشناسی استان میزان وزش باد را از ۵۰ کیلومتر بر ساعت تا ۹۴ کیلومتر بر ساعت ثبت کرده اند.

جمالی گفت: بیشترین شدت باد در گمیشان (۹۴ کیلومتر بر ساعت) و آق قلا و گرگان (۹۰ کیلومتر بر ساعت) بوده است.

وی تصریح کرد: تخریب سقف های منازل، افتادن درخت ها در خیابان های اصلی و فرعی، شکستن تیر برق و پارگی سیم ها که به دنبال آن قطعی برق را شاهد بودیم، خسارت به بخش کشاورزی از جمله خسارت های طوفان دیشب بوده است.

جمالی گفت: غیر از افرادی که در محل توسط هلال احمر و بهداشت درمان سرپایی شدند، بنا بر گزارش مدیریت اورژانس ۱۰ نفر به اورژنس مراجعه کرده اند که یکی از آن ها فوت کرد.

وی تصریح کرد: این فرد برای سفت کردن تأسیسات پشت بام به روی سقف رفته و بر اثر باد تعادل خود را از دست می دهد و می افتد و امروز در بیمارستان مطهری گنبدکاووس فوت کرد.

جمالی با بیان این که برآورد خسارت بعد از بررسی اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمام راه های استان باز است و برق هم جز در دو روستای آق قلا که عوامل مشغول کار هستند، پایدار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.