1397-06-29 07:42
434
0
57095
هاشمیان عنوان کرد؛

امروز دشمن بر طبل فاصله بین مردم و مسئولان می کوبد/ ابعاد شکل گیری قیام عاشورا را به نسل های جوان بیاموزیم

رییس دادگستری کل گلستان گفت: تفکر بسیجی و بسیج باید به گونه ای عمل کند که برخی کم کاری ها سبب دلسردی مردم نشود.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی هاشمیان در نشست اعضای شورای پایگاه بسیج شهید قدوسی دادگستری استان گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس پی برد با جنگ نظامی نمی تواند بر ایران چیره شود و به همین دلیل امروز به دنبال جنگ فرهنگی و ایجاد ذهنیت منفی بین مردم نسبت به مسئولان است .

هاشمیان با بیان اینکه امروز دشمن بر طبل فاصله بین مردم و مسئولان می کوبد، اضافه کرد: تفکر بسیجی و بسیج باید به گونه ای عمل کند که برخی کم کاری ها سبب دلسردی مردم نشود.

وی با تاکید برگسترش فرهنگ بسیجی در جامعه افزود: نسل امروز نیاز به اطلاعات دارد و آگاه سازی جوانان از اهداف بسیج در تقویت و استحکام این سازمان مردمی موثر است.

رییس دادگستری کل گلستان گفت: پایگاه های مقاومت بسیج باید پایگاه نشر و توسعه فرهنگ بسیجی باشند و در برنامه‌ریزی ها و طرح‌هایی که اجرا می‌کنند فرهنگ متعالی بسیج را به نمایش بگذارند.

هاشمیان با اشاره به ظرفیت معرفتی و شناختی ماه محرم افزود: آزادگی، ظلم ستیزی، مرگ با عزت، تن ندادن به ذلت و شکیبایی در برابر مصیبت ها از جمله درس های کربلاست که باید با مطالعه ابعاد شکل گیری قیام عاشورا و زندگی امام حسین علیه اسلام و یاران باوفای ایشان بیاموزیم و به نسل های جوان نیز آموزش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.