1397-06-28 12:22
489
0
57077
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در جمع عزاداران حسینی:

عافیت‎طلبان انقلاب نامشان به نام مدافعان نوشته نمی‎شود/عده‎ای در بدنه اجرایی می‎خواهند مردم را از اسلام و ولایت دور کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: امروزعافیت طلبان و کنار کشیدگان از انقلاب بدانند نامشان به حساب مدافعان نوشته نمی شود و چنانچه اسلام را یاری نکنند و برای دادخواهی از مظلومان وارد عمل نشوند، انقلابی نیستند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سید علی طاهری امروز در جمع عزاداران حسینی در هیئت حزب الله گرگان اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام تلاش می کنند اسلام تنها شود و انقلاب اسلامی ایران را تضعیف می کنند زیرا مرکز ترویج اسلام است.

وی با اشاره به عبرت های عاشورا افزود: اگر امروز از آن دوران عبرت نگیریم و تلسیم زر و زور شویم پرچم اسلام زمین خواهد خورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ادامه داد: در آن زمان به اسم پیروی از پیامبر نوه ایشان را به شهادت رساندند امروز اگر حواسمان نباشد اسلام را با نام اسلام ازبین می برند. و خیلی آسانتر انقلاب را به عاشورا نزدیک می کنند .

طاهری با بیان اینکه «بیداری مسلمانان» مانع پیروزی دشمنان می شود، گفت: مردم کوفه در آن زمان اشتباه محاسباتی کردند. امروز اگر عده ای راه سکوت پیش بگیرند و اگر بعد از این در بین توابین هم قرار بگیرند به اسلام ظلم کرده اند چرا که باید هم اکنون به امام عصر خود یاری برسانند.

وی یادآور شد: امروزعافیت طلبان و کنار کشیدگان از انقلاب بدانند نامشان به حساب مدافعان نوشته نمی شود و چنانچه اسلام را یاری نکنند و برای دادخواهی از مظلومان وارد عمل نشوند، انقلابی نیستند.

این مقام مسئول اذعان کرد: فرق انقلاب اسلامی و مردم کوفه این بود که مردمی که به یاری امام حسین(ع) آمدند در مقایسه با دشمنان ایشان جمعیت زیادی نداشتند اما انقلاب اسلامی با جمعیت بیشتر به پیروزی رسید.

وی به فرار مغزها در کشور و در خدمت دشمنان قرار گرفتن مسلمانان اشاره کرد و گفت: یک بخش از این مسئله به ضعف مسئولین در نگه داشت نخبگان و نیروی انسانی بر می گردد و بخش دیگر آن ضعف اعتقادی و فکری این افراد است.بنابراین ترس و خود کمتر بینی نباید ما را وادار به عقب نشینی کند.

طاهری با بیان اینکه عده ای در بدنه کارهای اجرایی هستند که می خواهند مردم را از اسلام، ایران و رهبری بیزار کنند، افزود: دین خود را نگه دارید اگر خدایی نکرده این نظام تضعیف شود اسلام سیلی خواهد خورد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان درخاتمه گفت: نباید امروز از تهدید ها ترسید چرا که این فریب دشمن است. اگر می خواهیم پرچم اسلام را بالا نگه داریم نباید از تهدید دشمن بترسیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.