1397-05-29 09:37
1431
0
56225
صبح امروز با حضور مسئولین؛

مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان برگزار شد

صبح امروز با حضور مسئولین مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، صبح امروز با حضور مسئولین مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان گلستان برگزار شد و از تلاش های حجت الاسلام سیدعلی طاهری تقدیر و سید حسین علوی به عنوان مسئول جدید معرفی گردید.

حجت الاسلام سید علی طاهری مدیر سابق دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: ابتکاری که در تولیت جدید رخ داد این بود که دفاتر آستان قدس در تمام استانها تشکیل شد، که این حرکت ارزشمند و دارای برکات زیادی بوده است.

وی با اشاره به این که یکی از انتقادات وارده به نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی استان گلستان، عدم استفاده از ظرفیت جوانان بوده است، افزود:یکی از دلایل استفاده از ظرفیت بازنشستگان به خاطر تجربه و دارا بودن مسئولیت اجرایی در گذشته و شناخت ظرفیت های استان و همچنین افتخاری بودن آن بوده است.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: با تشکیل شبکه جوانان رضوی، این نقیصه برطرف و از حضور جوانان مومن و با اخلاص استفاده شده است.

مدیر سابق دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان با اشاره به این که استان گلستان توانست در کشور رتبه پنجم را در اعزام زائران کسب کند، افزود: در دو سال گذشته نزدیک به 85هزار نفر در قالب 189 کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند که این افراد عمدتا از اقشار محروم و دارای سن بالای 40 سال بوده اند.

وی تصریح کرد:  یکی از طرح های خوب در این دوره بحث کشیک خادمان در حرم مطهر بود. چرا که قبلا افرادی که تنها با مسئولین آستان قدس در ارتباط بودند می توانستند از این ظرفیت استفاده کنند اما با شروع طرح خادمیاری نزدیک به 400 کشیک خادمی از استان انجام شد.

حجت الاسلام طاهری اذعان داشت: تا کنون نزدیک به 2500 پرونده برای خادمیاری در استان تشکیل شده است، که البته با توجه به ظرفیت استان این تعداد کم است.

وی با اشاره به انتخاب سید حسین علوی به عنوان مدیر دفتر جدید نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان، گفت: وی یکی از بهترین گزینه ها برای تصدی این مسئولیت بوده است و امیدواریم در انجام وظایف خود موفق باشند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.