1397-05-28 01:57
4970
2
56152
معارفه تا آخر هفته ؛

گزینه های احتمالی مدیر کلی صدا و سیمای گلستان + سوابق

هادی ابراهیمی ، غلامرضا منتظری ، احمد ملاشاهی و محمدرضا باقریون چهارگزینه مدیر کلی صدا وسیمای گلستان هستند که تا آخر هفته مراسم معارفه آن برگزار می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای گلستان هفته گذشته روز چهارشنبه به عنوان مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان منصوب شد ، جدای از نقد جدی عملکرد عبدالحسینی درصدا و سیمای گلستان و اقداماتی که وی طی چند سال گذشته انجام داده ، امروز این سوال مطرح است که وی چه برجستگی هایی داشته که مدیر کلی صدا و سیمای استان مهم و بزرگی چون اصفهان را به دست وی سپرده اند ؟

شاید بتوان یکی از مهمترین و آخرین اقدامات وی را ، تعیین قائم مقام صدا و سیمای گلستان دانست  که واکنش های متفاوت و بازخوردهای نامناسبی در جامعه ، گروههای سیاسی از جمله جریان ارزشی و انقلابی استان گلستان داشته است ، هر چند خود وی طی این سالها نخواست یا نتوانست از نیروهای قدیمی و ارزشی صدا و سیما خصوصا در بخش خبر به نحو شایسته ای استفاده کند . البته این سخن نقد و نفی انتصاب فرد جدید نیست بلکه ناظر به نادیده انگاشتن ظرفیتهای قدیمی تر و مجرب تر می باشد .

اما بعد از رفتن وی ، خبرهایی از قطعی شدن حکم محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای سمنان برای مدیر کلی صدا و سیمای گلستان مطرح شد اما گویا این انتصاب منتفی شده است .

در هفته گذشته نام مدیران بومی همچون دکتر غلامرضا منتظری مطرح شده که در سوابق خود ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور را بر عهده دارد و هم اکنون مسئول بسیج اساتید استان و رئیس مجمع عالی بسیج استان می باشد .

نامبرده در طراز مدیران فرهنگی کشور قرار داشته و بارها از سوی اصاب فرهنگ ، هنر و رسانه و مسئولان این وزارتخانه از جمله دکتر علی جنتی وزیر اسبق ، به عنوان یک نگین فرهنگی و اندیشمند فرزانه یاد می شود و قبل تر هم نامش به عنوان گزینه جدی صدا و سیمای استان گلستان مطرح شده است .

اما گزینه جدی دیگری که بومی استان گلستان هم هست ، مفسر و تحلیلگر ارشد اخبار ، احمد ملاشاهی است . او در کارنامه خود معاونت خبر صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان را دارد و از نخبگان جوان حوزه رسانه به شمار می رود .

همچنین از محمدرضا باقریون هم به عنوان گزینه در هفته گذشته نام برده شده و او نیز با جریان های ولایی و ارزشی ارتباطات گسترده ای دارد .

اما یک خبر موثق هم رسیده و ان انتصاب "هادی ابراهیمی" استاد دانشکده صدا و سیما و دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان مدیر کل صدا و سیمای گلستان است وی اصالتا متولد ساری است .

او در دولت دهم معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران را نیز بر عهده داشته است .

برخی ها انتصاب او را تمام شده می دانند که بزودی مراسم معارفه اش انجام می شود .

انتظار می رود مدیر کل جدید سمت و سو و رویه انقلابی در پیش بگیرد ، مشکلات مردم را برجسته و پیگیری نماید ، یاور انقلاب و نظام در جنگ رسانه ای نابرابر باشد و اوضاع آشفته خبر و اطلاع رسانی و تولیدات فاخر در صدا و سیمای گلستان را نظم و نسق دهد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمود

صداو سیما به نیروهای غیر بومی مخصوصا از استانهای همسایه نیاز ندارد.

0
0
پاسخ
1397-05-28 04:47
حسین

باسلام وخداقوت.دراین متن سه بحث مطرح شده.بررسی عملکردآقای عبدالحسینی.بحث انتصاب قایم مقام ونهایتا کاندیدای مدیریت احتمالی صداوسیمای استان.از گلستان ما انتظارمی رود با توجه به سبقه خوب در قضاوت ها شتابزده عمل نکند.آقای پایین محلی از نیروهای جوان وپرانرژی ومتعهد باسابقه فعالیتهای مختلف هست.جدای از اینها یک نیروی بومی واز درون خود سازمان است که شناخت کافی ووافی نسبت به مسایل دارد.باتشکر

0
0
پاسخ
1397-05-28 07:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.