1397-03-30 02:25
880
0
54499
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان:

وزیر کشور امروز میهمان مردم گلستان خواهد بود/ اعلام برنامه ها

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان از سفر وزیر کشور و معاونین این وزارتخانه به استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان گفت: از بعد از ظهر امروز رحمانی‌فضلی وزیر کشور با هیأتی از معاونین و مشاوران در استان گلستان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: ذوالفقاری معاون امنیتی، دین‌پرست معاون اقتصادی و رستم‌وندی معاون اجتماعی وزارت کشور، رحمانی‌فضلی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان اظهار کرد: بررسی چالش‌های پیش‌رو در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بازدید میدانی از مناطق مرزی استان گلستان، مهمترین برنامه‌های سفر وزیر کشور به گلستان است.

طهماسبی اضافه کرد: رحمانی‌فضلی در این سفر با حضور در مناطق مرزی مشترک ایران و ترکمنستان، مشکلات و مسائل مرتبط با مناطق مرزی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

به گفته وی، برگزاری همایش آسیب‌های اجتماعی و رونمایی از سند آسیب‌های اجتماعی استان، برگزاری جلسه شورای تأمین و کار ویژه مرز، جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، برگزاری جلسه ستاد عالی آسیب‌های اجتماعی و بازدید میدانی از مناطق مرزی استان گلستان، مهمترین برنامه‌های روز پرکار وزیر کشور و هیأت همراه در استان گلستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.