1397-03-28 08:27
437
0
54446
رئیس اتاق بازرگانی گلستان:

آمادگی پیمانکاران داخلی برای همکاری با 50 درصد قرارداد خارجی/ مرکز سرطان گنبدکاووس نیازمند عزم جدی مسوولان استانی است

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه بهترین پیمانکاران داخلی در اختیار اتاق بازرگانی هستند، گفت: این عزیزان حاضر هستند با 50 درصد هزینه فاینانس خارجی در پروژه‌های دولتی حضور پیدا کنند.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد چوپانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس بدون تردید بهترین خیرین و نیکوکاران را در سطح استان گلستان در اختیار دارد، اظهارکرد: بسیاری از خیرین و نیکوکاران این شهرستان در حال حاضر خود را برای کمک به توسعه و رونق اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر خود آماده کرده‌اند که این اعلام آمادگی نیازمند حمایت مسوولان نیز هست.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان گلستان طرح بسیار مبتکرانه‌ای را برای نظام‌مند کردن کمک خیرین و استفاده درست در مسیر پیشرفت استان ارائه کرده است، افزود: ما معتقد هستیم باید تمامی کمک‌های خیرین با حداکثر شفافیت در اولویت‌های نخست و اساسی استان و شهرستان‌ها هزینه شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان با تاکید بر اینکه شهرستان گنبدکاووس قطب سرطان مری و معده کشور است، خاطرنشان کرد: بسیاری از خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس بارها آمادگی خود را برای ساخت و تجهیز مرکز فوق تخصصی سرطان در این شهرستان اعلام کرده‌اند اما همکاری‌ها و پیگیری‌های لازم برای تملک زمین و مسائل جانبی صورت نگرفته است.

چوپانی با اشاره به اینکه ما با تمام وجود برای رشد و توسعه استان به همه مسوولان و مدیران از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام بیعت می‌کنیم، ادامه داد: بهترین پیمانکاران داخلی در اختیار ما در اتاق بازرگانی هستند که حاضرند با 50 درصد مبلغ فاینانس خارجی حتی به صورت ریالی با دولت و دستگاه‌های مدیریتی همکاری کنند.

 وی با بیان اینکه با کمک خیرین گنبدکاووس و پیمانکارانی که در اختیار اتاق بازرگانی هستند به سرعت و با کمترین هزینه ممکن می‌توان مرکز جامع و تخصصی سرطان را در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی کرد، تصریح کرد: این مهم نیازمند عزم جدی و واقعی مسوولان امر به ویژه دوستان و همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان با تاکید بر اینکه طرح نظام‌مند کردن کمک‌های مردم و خیرین نیز به صورت جامع تهیه خواهد شد، اضافه کرد: به صورت اولیه این‌گونه به نظر ما رسیده است که یک کارت اعتباری با هدف توسعه استان ایجاد و هر گلستانی در هر ماه یک هزار تومان و یا بیشتر به این کارت واریز کند.

چوپانی با اشاره به اینکه اگر مردم و خیرین در این طرح کمک کنند ظرف چند سال کوتاه به سرعت تمامی بیماری‌های خاص را در استان گلستان به ویژه در منطقه مرزی و مناطق پرخطر ریشه کن کرده و سلامت را برای مردم به بهترین نحو ممکن به ارمغان خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه مردم استان گلستان بسیار مهربان و نوع‌دوست هستند، گفت: نکته مهمی که باید در دعوت مردم برای مشارکت به آن توجه کرد اعتمادسازی است و مردم باید به صورت شفاف و دقیق از ریز جزئیات هزینه کردن کمک‌های خود مطلع باشند تا انگیزه و تمایل آنها برای کمک مضاعف و همیشگی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.