1397-03-28 07:18
612
0
54442
با پادرمیانی دادگستری گلستان انجام شد؛

جلوگیری از تعطیلی یک واحد تولیدی در گلستان

پس از سه سال کشمکش با پادرمیانی دادگستری استان کارخانه ای که در آستانه تعطیلی و ورشکستگی بود دوباره به چرخه ی تولید بازگشت .

 
به گزارش گلستان ما؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان اظهارکرد: در پی شکایت طلبکاران از سه سال پیش پرونده این کارخانه در دادگستری استان تشکیل شد.
 
وی ادامه داد: بخشی از کارخانه با شکایت طلبکاران عمده به مزایده گذاشته شد و از سوی دیگر با شکایت طلبکاران خرد وضعیت این کارخانه وارد مرحله بغرنجی شد و در استانه ی تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفت.
هادی هاشمیان افزود: با پادرمیانی رئیس دادگاه بخش نوکنده و دعوت از طرفین پرونده ، بالاخره پس از 10 جلسه نشست ، طرفین با یکدیگر توافق کردند.
به گفته وی؛ با توافق طرفین، بخشی از پول طلبکاران ، نقدی پرداخت و مابقی هم قسط بندی و قرار شد با فعالیت کارخانه به تدریج پرداخت شود.
این مقام ارشد قضایی استان افزود: برای اطمینان طلبکاران و جلوگیری از تضییع حقوق آنان، تضمین کافی هم از بدهکار اخذ شده است.
هادی هاشمیان افزود: با توافق طرفین، کارخانه دوباره فعال و از بیکاری 30 نفر جلوگیری شد.

به گفته ی هاشمیان، بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان از همه قضات استان خواسته ایم از صدور آرایی که سبب تعطیلی واحد های تولیدی شود خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.