1397-03-27 04:55
1263
1
54409

عذرخواهی از مالکان مجتمع پرسپولیس گرگان

این  پایگاه خبری تحلیلی از باب خسارت معنوی ناشی از انتشار مطالب در خصوص تخریب مجتمع پرسپولیس از صاحبان آن عذرخواهی نموده و طلب حلالیت می نماید.

به گزارش گلستان ما ؛ در بهمن ماه سال 1391 اخبار تخریب مجتمع اقامتی و توریستی " پرسپولیس " در جنگل ناهار خوران گرگان در یک فضای خاص و پر هیجان در سطح استان و بخصوص شهر گرگان شنیده می شد .

نکات و موارد گوناگونی در خصوص این مجتمع و موارد مرتبط به آن از سوی مجموعه های مختلفی اعم از شورای شهر و شهرداری ، دستگاه قضایی ، فرمانداری ، سپاه و نیروی انتظامی ، استانداری ، حفظ آثار ، شورای تامین و ... مطرح می شد .

این پایگاه خبری تحلیلی بر اساس همین نکات و موارد ، به فضای رسانه ای مرتبط با مساله تخریب مجتمع پرسپولیس ورود پیدا کرد و حدود 10 مطلب از اخبار و تصاویر و مصاحبه های مربوط به تخریب آن را منتشر نمود .

بعد از گذشت مدتی ، مشخص گردید آنچه در خصوص این مجتمع و موارد مرتبط با آن مطرح شده و در فضای رسانه ای هم انتشار یافته ، فاقد مستندات قانونی و محکمه پسند لازم و از اساس واجد اشکال بوده و نادرست است .

لذا این پایگاه خبری از باب خسارت معنوی ناشی از انتشار مطالب نادرست در خصوص تخریب این مجتمع که به صاحبان آن وارد آمده است از آنان عذرخواهی نموده و طلب حلالیت می نماید .

امید است که تمامی مناسبات اجتماعی و مردمی ، فرهنگی و سیاسی ، اقتصادی در کشور ، از سوی تمامی ادارات و دستگاه ها بر اساس و مدار " قانون " صورت گیرد تا به هیچ یک از مردم و شهروندان محترم هیچ خسارت مادی و معنوی وارد نشود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دیدگاه

نوش دارو پس از مرگ سهراب!

0
0
پاسخ
1397-03-28 03:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.