1396-12-26 13:42
530
0
51731
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

2 هزار و 900 کیلومتر از راه‌های گلستان تحت پوشش طرح راهداری قرار می‌گیرد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: 2 هزار و 900 کیلومتر از راه‌های استان گلستان به صورت ویژه تحت پوشش طرح راهداری در نوروز 1397 قرار می‌گیرد.

به گزارش گلستان ما ؛ عادل مصدقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: 2 هزار و 900 کیلومتر از راه‌های استان گلستان به صورت ویژه تحت پوشش طرح راهداری در نوروز 1397 قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طرح نورزی از 25 اسفندماه جاری آغاز شده است تا 17 فروردین سال 1397 ادامه خواهد داشت همکاران ما در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مسافرانی که گلستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند سفری ایمن را تجربه کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان ابراز کرد: 37 گروه راهداری در سطح استان گلستان فعال هستند و اداره کل راهداری گلستان بیش از 380 نفر از نیروهای مجرب و کارآزموده فعالیت می‌کنند.

مصدقی با بیان اینکه مسافران نوروزی هنگام سفر احتیاط لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: همکاران راهداری ما به صورت شبانه‌ روزی در مسیر راه‌های استان گلستان تردد دارند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.