1396-12-24 12:35
667
0
51663
استاندار گلستان:

۴۰ پروژه بزرگ در استان گلستان تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود

استاندار گلستان با بیان اینکه ۴۰ پروژه بزرگ را در استان گلستان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‎کنیم، گفت: در سال آینده درصدد این هستیم که ۳۰ هزار شغل در استان ایجاد کنیم و حتی ایجاد اشتغال ۱۰۰ درصدی را دنبال می‎کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ سید مناف هاشمی ظهر امروز در نشست هم‎اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیئت‎های ورزشی و سازمان‎های مردم‎نهاد استان گلستان، اظهار داشت: استان گلستان، استان قهرمانان و جوان‌مردان است. این استان قدمگاه 4 هزار شهید است که قهرمانان واقعی هستند.

وی تصریح کرد: استان گلستان پایگاه خوبی در حوزه ورزش از دیرباز دارد اما جایگاه واقعی آن نرسیده و خود را به عنوان یک مسئول مقصر می‎دانم.

استاندار گلستان ادامه داد: در  روز معارفه خود گفتم که با 600 تا 700 میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان گلستان توسعه پیدا نمی‎کند و واقعیت این است که در ورزش نیز به این‌گونه است و اطمینان دارم که اعتبارات ورزش و جوانان در استان گلستان بالای 100 درصد رشد خواهد داشت اما با این رشد نیز استان گلستان نمی‎تواند در 5 سال آینده به برنامه‎های خود برسد.

هاشمی تاکید کرد: در حوزه ورزش به برخی قدم‎ها مانند ستاد خیرین، کمک از سرمایه‎گذران از گذشته توجه نشد و استان گلستان 11 هزار میلیارد تومان سپرده داشت و به 500 واحد صنعتی تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: استان گلستان به سمت رونق در حرکت است و برخی از سرمایه‎گذاری‌های ما 300 میلیارد تومانی است و در هفته گذشته 500 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری داشتیم و در ماه‎های گذشته نیز شاهد سرمایه‎گذاری 200 میلیارد تومانی بودیم و این به توسعه استان کمک می‎کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه برای تقویت ورزش باید بخش خصوصی را فعال کنیم، افزود: می‎توانیم تسهیلات ارزان قیمت به جوانان و سمن‎ها بدهیم تا به بهبود شرایط استان کمک کنند و همچنین از ظرفیت شهرداری‎ها نیز باید در توسعه ورزش استفاده کنیم.

هاشمی گفت: در سال‎های آینده اگر توجه به استان اتفاق بیفتد می‎توانیم به جای 600 میلیارد تومان، بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‎گذاری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اثرگذاری در استان گلستان برای ما حائز اهمیت است و 5 معاون وزیر راه و مسکن را در استان گلستان شاهد بودیم تا مشکلات و گره‎های استان برطرف شود و به دنبال شوبازی کردن نبودیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه 40 پروژه بزرگ را در استان گلستان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‎کنیم، گفت: در سال آینده درصدد این هستیم که 30 هزار شغل در استان ایجاد کنیم و حتی ایجاد اشتغال 100 درصدی را دنبال می‎کنیم.

هاشمی به تکمیل سالن ورزشی 6 هزار نفری کریم‎آباد گرگان اشاره کرد و افزود: شادابی در جامعه در مسائل ورزش و جوانان است و اگر سالن خوبی در استان گلستان داشته باشیم می‎توانیم این مهم را محقق کنیم.

وی به فرهنگ ‎سازی ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: امید داریم اتفاق‎های خوبی در این حوزه بیفتد اما استان گلستان در حوزه قهرمانی جز بسکتبال، کشتی، والیبال و سوار کاری رشته‎های رزمی و دیگر رشته‎های ورزشی نیز می‎تواند در کشور جایگاه خوبی را کسب کنند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.