1396-12-24 07:38
611
0
51623
رئیس پلیس آگاهی گلستان:

دستگیری مجرم مالی خیابان شهدا گرگان صحیح نیست + فیلم

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: دستگیری مجرم مالی خیابان شهدا گرگان صحیح نیست و انتشار اخبار در رسانه‌ها به درستی صورت نگرفته است.

به گزارش گلستان ما، مجتبی مروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: روزهای گذشته نشست خبری با حضور فرمانده انتظامی گلستان برگزار شد که در آن نشست، سوال یکی از خبرنگاران درباره پرونده مجرم مالی خیابان شهدا گرگان بود.

وی ادامه داد: انعکاس اخبار از آن جلسه و در خصوص این سوال به گونه‌ای بوده که بیان شد این فرد دستگیر شده است اما این خبر صحت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: این فرد دستگیر نشده اما پرونده وی در حال رسیدگی است و بررسی‌های پرونده نشان داده که جرم وی کلاهبرداری نبوده بلکه برخی اختلافات مالی بوده که پرونده به صورت حقوقی در حال بررسی است.

مروتی بیان کرد: تاکید می‌کنم دستگیری این فرد صحت ندارد و تنها در یکی از پرونده‌ها، برگ جلبی برای وی صادر شده که موضوع در حال بررسی است.

گفتنی است، فیلم منتشر شده توسط خبرگزاری فارس از نشست خبری فرمانده انتظامی گلستان با حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی استان و پاسخ مسوولان انتظامی به سوال خبرنگار درباره مجرم مالی خیابان شهدا گرگان را در زیر ببینید.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.